یک روش جدید و سریع برای لاغری شکم

به گزارش آی‌زندگی؛ یکی از روش هایی که برای چربی سوزی و لاغری مورد استفاده قرار می گیرد، پیچاندن نایلون یا سلفون به دور بدن می باشد. این نایلون ها که با هدف کاهش چربی، سم زدایی، حذف سلولیت ها و آرامش یافتن بدن در بازار عرضه می شود، بیشتر در مواقعی مانند ورزش کردن و یا رفتن به سونا مورد استفاده قرار می گیرد.

پوشیدن نایلون در هنگام ورزش کردن، موجب می شود تا عرق شما در هوا تبخیر نشود. به عبارتی دیگر این لباس های نایلونی با به دام انداختن گرما در هنگام ورزش، باعث می شوند تا تعریق افزایش یابد و در نتیجه لاغری بیشتر انجام شود.

البته باید خاطر نشان کرد که پوشیدن لباس های پلاستیکی در هنگام ورزش، به شما کمک می کند تا کاهش وزن داشته باشید البته نه از راه چربی سوزی بلکه با تبخیر آب بدن. این لاغری سریع می باشد ولی این لاغری موقتی است و زمانی که شما آب بنوشید، وزن از دست رفته باز خواهد گشت.

لاغری شکم با کیسه آب گرم

استفاده کردن از کمپرس های آب داغ به طور روزانه، موجب می شود تا چربی های انباشته شده در بدن مخصوصا اطراف شکم شکسته شوند و فرد تا حدودی لاغر شود. تحقیقات ثابت کرده اند که میزان لاغری در بین افرادی که روزانه چند بار شکم شان را با آب داغ ماساژ می دهند، سریع تر بوده است. دلیل آن هم این است که آب جوش می تواند در شریان خون را در توده های چربی افزایش دهد و انباشتگی آن ها را کم تر کند.

همچنین شما به جای ماساژ با آب داغ و کمپرس آب داغ، می توانید از خوردن آب داغ هم برای لاغری و سلامتی کمک بگیرید. خوردن آب گرم و یا ولرم پس از وعده های غذایی به شما کمک خواهد کرد تا مواد غذایی سریع تر هضم شوند و کارکرد دستگاه گوارش هم بهبود یابد. نوشیدن یک لیوان آب پیش از هر وعده ی غذایی هم با افزایش سرعت متابولیسم بدن بر کاهش وزن تاثیر خواهد داشت.

نوشیدن آب گرم برای لاغری

یکی از روش هایی که در طب سنتی چینی از آن برای لاغری استفاده می شود، لاغری با ماساژ است. این ماساژ را باید دو مرتبه در طول روز، یک مرتبه پیش از صبحانه و یک بار پیش از خواب انجام دهید.

روش این ماساژ به صورت دورانی از ناحیه ی اطراف ناحیه ناف و مالش دادن عضلات شکم به صورت دورانی می باشد. پیش از انجام دادن ماساژ با مالیدن دست ها به یکدیگر دست های تان را گرم کنید چرا که گرم بودن دست ها به از دست دادن چربی های بیشتر کمک می کند.

بهتر است این ماساژ هنگامی انجام شود که شما روی تخت دراز کشیده و در حالت کاملا افقی قرار دارید. حرکت دایره ای مانند این ماساژ باید در جهت عقربه های ساعت باشد و به تدریج شعاع دایره بیشتر شود تا کل حفره ی شکمی را بتوانید مالش دهید. ماساژ باید دو الی چهار دقیقه در هر مرتبه طول بکشد.

توصیه می شود که برای نتیجه گیری بهتر، رژیم غذایی و ورزش را هم در برنامه تان بگنجانید. این روش یکی از روش های مطلوب لاغری است که بسیاری از افراد چینی با آن توانسته اند به فرم بدنی دلخواه شان دست پیدا کنند.

منبع: tjoor

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx