Call of Duty Modern Warfare II

همه‌چیز درباره جدیدترین نسخه کال آو دیوتی؛ تاریخ عرضه Modern Warfare II +ویدئو

سرانجام استودیوی اینفینیتی وارد و شرکت اکتیویژن از تاریخ انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare II رونمایی کردند. همچنین تیزر و طرح کلیدی بازی نیز منتشر شد.

به گزارش آی‌زندگی، شرکت اکتیویژن بلیزارد در اوایل اردیبهشت ماه با همکاری استودیو «اینفینیتی وارد» به طور رسمی از لوگوی بازی جدید کال آو دیوتی تحت عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 پرده برداشت. علی‌رغم این معرفی مختصر، تیم سازنده تا به امروز جزئیات زیادی از بازی ارائه نکرده است. برخی کاربران این بازی جدید را بهترین کالاف دیوتی تاریخ سری مدرن وارفایر پیش‌بینی می‌کنند.

بر اساس اعلام رسمی، بازی Modern Warfare II در تاریخ ۶ آبان ۱۴۰۱ (۲۸ اکتبر ۲۰۲۲) منتشر خواهد شد. تریلر رونمایی از گیم‌پلی در تاریخ ۱۸خرداد (۸ ژوئن) و تریلر داستانی در مراسم سامر گیم فست (Summer Game Fest) به نمایش گذاشته خواهند شد.

طرح کلیدی Soap MacTavish

بازی جدید دنباله‌ای بر Modern Warfare سال ۲۰۱۹ خواهد بود که توسط استودیو اینفینیتی وارد بر اساس نسخه اصلی محصول سال ۲۰۰۷ ریبوت شده بود. بر اساس لوگوی جدید به نظر می‌رسد که بازی امسال ممکن است از نظر فنی Call of Duty: Modern Warfare II نام داشته باشد که تلاشی برای متمایز کردن آن با عنوان قدیمی است. بازی‌های سری Black Ops از اعداد رومی برای دنباله‌ها استفاده می‌کردند، از جمله Call of Duty: Black Ops IIII. شخصیت Soap MacTavish در این بازی مورد علاقه بازی‌کنندگان است.

اکتیویژن برای سال میلادی جاری قسمت دوم Warzone، بازی رایگان بتل رویال را نیز برنامه‌ریزی کرده که گفته شده این عنوان شوتر بار دیگر از پایه ساخته شده است. بازی اصلی وارزون در اسفند ۱۳۹۹ منتشر شد و بخشی از محتوای پیشین فصل دوم Modern Warfare 2019 بود. از آن زمان اکتیویژن و استودیو Raven Software، وارزون را با محتوای Black Ops: Cold War و Vanguard به‌روز کردند.

آخرین تیزر منتشرشده از نسخه جدید بازی کال آو دیوتی Call of Duty: Modern Warfare II را ببینید.

اضافه می‌شود هرچند این بازی ندای وظیفه ترجمه می‌شود، اما در بین بازی‌بازها به همان کال آو دیوتی مشهور است.

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx