موهای بلوند

اگر موهایتان بلوند است، لباس‌های این رنگی بپوشید!

در حین خرید لباس باید دقت کنید رنگ لباس با رنگ مو و پوست تان هماهنگی داشته باشد؛ مثلاً اگر شما بلوند هستید، صرف نظر از رنگ پوست یا رنگ چشمتان، می‌توانید از رنگ‌های یاسی، قرمز و مرجانی استفاده کنید.

به گزارش آی زندگی و به نقل از  bestlifeonline،البته اگر موهایتان بلوند است؛ بهتر است با توجه به سردی یا گرمی پوست تان؛ یک رنگ  مناسب‌تر برای لباس‌هایتان انتخاب کنید.

زیباترین رنگ ها برای افراد با موهای بلوند

یاسی

یاسی

هنگام انتخاب بهترین رنگ برای هماهنگی با موهای بلوند، باید رنگ پوست خود را در نظر بگیرید.

برای بلوندهای با پوست سرد، یاسی پاستلی بهترین رنگ مکمل است.

بنفش در چرخه رنگ متضاد زرد است و به عنوان یک رنگ ملایم‌تر، یاسی می‌تواند بر زردی مو غلبه کند و از رنگ مو برای کمک به برجسته شدن آن استفاده می‌کند.

 قرمز نارنجی

 قرمز نارنجی

اگر رنگ پوست گرم‌تر و موهای بلوند دارید، رنگ قرمز نارنجی را امتحان کنید.

این رنگ گرم است، رنگ مو را تکمیل می‌کند و نشاط‌بخش است. این رنگ نیز از نظر روانشناسی باعث خوش بینی و اعتماد به نفس می‌شود.

در بهار و تابستان، یک رنگ شاد و پر انرژی است، و در ماه‌های زمستان، هیجان انگیز به نظر می‌رسد. برای تاثیرگذاری بیشتر، آن را با رژ لب خود ست کنید.

 مرجانی

 مرجانی

بلوندهای با رنگ خنثی در طیف رنگ‌های متفاوت فوق‌العاده به نظر می‌رسند. با این حال، یک رنگ عالی دیگر مرجانی است.

از صورتی مایل به هلویی گرفته تا رنگ‌های ملیح‌تر، مرجانی یک رنگ جذاب است؛ بنابراین بدون توجه به رنگ پوست برای همه عالی به نظر می‌رسد.

 متالیک

 متالیک

اگر موهایتان به رنگ زرد مایل به بلوند است، یک رنگ پررنگ و متالیک را انتخاب کنید. برنزی، طلایی و شامپاینی در یک بلوند گرم شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند.

 جواهرات و طلای زرد

موهای بلوند، به خصوص وقتی با جواهرات مناسب ست شوند، می‌درخشند.

رنگ زرد را به عنوان استاندارد برای لوازم جانبی بلوندها در نظر بگیرید. کیف‌های دستی با زنجیرهای طلایی، کمربند با سگک‌های طلایی، کت‌هایی با دکمه‌های طلایی، سنگ‌های قیمتی سیترین و توپاز، و فلز گرانبهای طلایی با رنگ مو بلوند عالی هستند.

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx