قیمت دلار، طلا و سکه

قیمت دلار، طلا و سکه سه‌شنبه، 24 آبان 1401

قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۲۴ آبان در نیمه کانال ۳۳ هزار فروخته می‌شود. قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار در نیمه نخست معاملات بازار به یک میلیون و ۵۱۰ هزار رسید.

به گزارش آی‌زندگی؛ قیمت دلار توافقی امروز سه‌شنبه ۲۴ آبان ۴۴۰ تومان افزایش پیدا کرد و به ۳۳ هزار و ۵۲۵ تومان رسید. در بازار متشکل ارزی نرخ فروش یورو ۱۳۵ تومان رشد داشت و این اسکناس با نرخ ۳۳ هزار و ۶۳۰ تومان معامله شد. تا ساعت ۱۱ و نیم امروز و همزمان با رشد قیمت‌ها در بازار ارز، شاهد پیشروی نرخ طلا و سکه بودیم. قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با رشد دو هزار تومانی به یک میلیون و ۵۱۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و سکه امامی که ۱۶ میلیون و ۴۴۸ هزار تومان فروخته شد، رشد قیمت ۲۵۰ هزار تومانی را به ثبت رساند.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۲۴ آبان در بازار متشکل ارزی به ۳۳ هزار و ۵۲۵ تومان رسید. آخرین نرخ دلار در جریان خرید و فروش‌های دیروز ۳۳ هزار و ۸۵ تومان به ثبت رسید و حالا شاهد افزایش ۴۴۰ تومانی قیمت این اسکناس هستیم. قیمت یورو توافقی امروز ۳۳ هزار و ۶۳۰ تومان است و نسبت به دیروز ارزش آن ۱۳۵ تومان ارتقا پیدا کرد.

قیمت دلار و قیمت طلا

قیمت طلا ۱۸ عیار
قیمت طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۲۴ آبان در نیمه نخست معاملات بازار یک میلیون و ۵۱۰ هزار تومان به ثبت رسید. رقمی که بالاترین نرخ تاریخی نرخ طلا ۱۸ عیار به‌شمار می‌رود و نسبت به عصر دیروز دو هزار تومان بیشتر است. از طرفی نسبت به روز یکشنبه همین هفته شاهد رشد ۲۳ هزار تومانی قیمت طلا هستیم.

قیمت دلار و قیمت سکه

قیمت انواع سکه
قیمت سکه امامی امروز سه‌شنبه ۲۴ آبان تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح به ۱۶ میلیون و ۴۴۸ هزار تومان رسید. طلا‌فروش‌ها سکه امامی را عصر دیروز ۱۶ میلیون و ۱۹۸ هزار تومان می‌فروختند. به این ترتیب همزمان با نخستین خرید و فروش‌های بازار قیمت سکه امامی ۲۵۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم با افزایش ۲۴۴ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان رسید. سکه گرمی، اما بدون تغییر سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروخته شد.

منبع: فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
Tags:
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx