وقتی سلنا گومز به فکر خودکشی افتاد

ستاره پاپ ۳۰ ساله از افسردگی شدید در دوران ۲۰ سالگی خود می‌گوید و اینکه اغلب فکر می‌کرد اگر اینجا نبود، دنیا جای بهتری بود. هرچند بارها به خودکشی فکر کرد اما اقدامی جنون آمیز انجام نداد.

به گزارش آی زندگی و به نقل از msn، گومز در مصاحبه جدید دلخراشی، از اختلال دوقطبی صحبت کرده و اینکه افکار خودکشی به ذهنش ورود پیدا کرده بود.

وی در گفت و گو با رولینگ استون پیش از انتشار مستند My Mind & Me درباره زمانی که افسرده شده بود و با نوسانات شدید خلق و خو دست و پنجه نرم می‌کرد، و بین طلسم‌های تاریک و اوج شیدایی جا به جا می‌شد، حرف زد.

وی از تشخیص لوپوس {شرایط ناشی از استرس که نیاز به پیوند کلیه داشت} گفت که با آن کنار آمد و باعث حملات پنیک، اضطراب و افسردگی در او شد.

گومز گفت باید صادق بود و من به چهار مرکز درمانی رفتم.

وی افزود: فکر می‌کنم زمانی که شروع به رسیدن به اوایل بیست سالگی‌ام کردم، زمانی بود که هوا واقعاً تاریک می‌شد، زمانی که احساس می‌کردم کنترلی بر آنچه احساس می‌کنم ندارم، چه عالی بود یا واقعاً بد.

روزهایی بود که گومز اصلا نمی‌خوابید. در طول دوره‌های جنون‌آمیز، او با یک حس سخاوت شدید مواجه می‌شد که احساس می‌کرد باید برای هرکسی که می‌شناسد ماشین بخرد، زیرا «هدیه‌ای داشت و می‌خواست آن را به اشتراک بگذارد». این یک علامت است، اما زمانی پیچیده می شود که شما یک سلبریتی هستید که واقعاً می‌توانید آن پول را ببخشید و بعد افسردگی می‌آمد.

وی تاکید کرد: “این با افسردگی شروع می شود، سپس به انزوا می رود. بعد فقط این بود که نمی‌توانستم از تختم تکان بخورم. من نمی‌خواستم کسی با من صحبت کند.فکر می‌کردم اگر من نبودم دنیا بهتر می‌شد.

او هرگز اقدام به خودکشی نکرد، اما گفت که سال‌ها به آن فکر کرده است.

گومز برای کنار آمدن با وزن بیماری‌های روانی‌اش تلاش کرد، به‌ویژه به این دلیل که پس از تشخیص دوقطبی‌اش مجبور شد داروهایش را تغییر دهد و از سم‌زدایی جان سالم به در ببرد، که باعث شد احساس کند «رفته است».

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx