زیباترین حیوانات، پرندگان و حشرات جهان را بشناسید

در این مطلب با زیباترین حیوانات، پرندگان و حشرات جهان آشنا می‌شوید.

به گزارش آی زندگی، زیباترین حیوانات جهان شاید از نظر بسیاری از مردم بر اساس جغرافیای محل زندگی، متفاوت باشد اما این لیست، بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کند. ببر سفید یکی از زیباترین حیوانات کره خاکی است، در حالی که نوعی رنگدانه لوسیتیک ببرهای قاره‌ای را در بر گرفته است.

 

طاووس سفید متمایز از سایر هم نوع‌های خود بوده و طاووس آلبینو{زال} اگرچه به خانواده طاووس آبی تعلق دارد اما حتی دمش نیز سفید است.

 

آفتاب پرست زیباترین خزنده جهان است که رنگهای خود را با توجه به شرایط مکانی و پس زمینه، تغییر می‌دهد. این حیوان از این نظر منحصربفرد است.

 

ماهی ماندارین یا ماهی اژدهایی، یک ماهی کوچک با رنگ روشن از تیره بچه‌اژدهاماهیان است که در تجارت آکواریوم آب‌شور بسیار پرطرفدار است. این ماهی بومی اقیانوس آرام است و تقریباً در محدوده جنوب جزایر ریوکیو تا استرالیا پراکنش دارد.

 

پروانه کریستالی با نام علمی گرتا اوتو شناخته می‌شود که از دیدنی‌ترین پروانه‌های جهان است. لبه‌های بال قهوه‌ای بوده و بقیه جاهای حشره شفاف بوده و رنگ محیط را به خود می‌گیرد.

 

بی شک «قو» زیابیی آرامی دارد که چشم‌ها را مجذوب خود کرده و حرکات برازنده او را سزاوار جایگاه زیباترین پرنده می‌کند.

 

خرس قطبی یا خرس سفید پستاندارد گوشتخوار از خانواده Ursidae است که در اطراف قطب شمال و اقیانوس منجمد شمالی یافت می‌شود و به همراه خرس کودیاک بزرگترین گوشتخوار سیاره است.

 

دلفین نماد شادی ، آزادی و خودانگیختگی است و ما را در دنیای کنترل شده خود مجذوب حرکاتش می‌کند.

 

هاسکی سیبری سگ جثه متوسط با منشا سیبری دور است که نژادی جان سخت و کاری بوده و در میان محبوب‌ترین سگ‌ها قرار دارد.

 

ماکائوها طوطی هستند، پرندگان عجیب و غریب از جنگل‌های استوایی آمریکای جنوبی و متعلق به خانواده Psittacidae است و زیبایی آن به دلیل ترکیب رنگ پرهایش است.

3.5 2 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx