قیمت دلار، طلا و سکه

قیمت دلار، یورو، طلا و سکه امروز سه‌شنبه، 10 آبان 1401

به گزارش آی‌زندگی؛ قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۱۰ آبان در صرافی ملی با رشد ۱۰ تومانی به ۲۸ هزار و ۹۷۵ تومان رسید. هر یورو معادل ۲۸ هزار و ۹۸۵ تومان فروخته شد و ارزش این اسکناس درمقایسه با معاملات دیروز ۲۰ تومان افزایش پیدا کرد. در بازار طلا همزمان با شروع خرید و فروش‌های امروز شاهد افزایش قیمت‌ها بودیم. ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار با رشد چهار هزار تومانی به یک میلیون و ۳۶۵ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و سکه امامی که ۱۵ میلیون و ۳۶۶ هزار تومان فروخته شد، رشد قیمت ۱۰۳ هزار تومانی را به ثبت رساند.

قیمت ارز در صرافی ملی
به گزارش فرارو، قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۱۰ آبان در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۹۷۵ تومان اعلام شد. این رقم رشد ۱۰ تومانی قیمت دلار را در صرافی ملی نسبت به معاملات صبح دیروز نشان می‌دهد و برای اولین بار در هفته جاری شاهد تغییر نرخ فروش اسکناس آمریکایی هستیم. از طرفی امروز هر یورو معادل ۲۸ هزار و ۹۸۵ تومان عرضه می‌شود و درقیاس با دیروز نرخ این اسکناس ۲۰ تومان رشد داشته است.

قیمت طلا

قیمت طلا ۱۸ عیار
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز در نیمه نخست معاملات بازار به یک میلیون و ۳۶۵ هزار تومان ارتقا پیدا کرد. عصر دیروز خرید هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۶۱ هزار تومان هزینه داشت و حالا شاهد رشد چهار هزار تومانی ارزش این فلز درقیاس با روز گذشته هستیم.

قیمت انواع سکه
قیمت سکه امامی امروز سه‌شنبه ۹ آبان کار خود را از رقم ۱۵ میلیون و ۳۶۶ هزار تومان آغاز کرد. این رقم رشد ۱۰۳ هزار تومانی قیمت سکه امامی درمقایسه با معاملات عصر دیروز را نشان می‌دهد. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم که صبح امروز ۱۴ میلیون و ۶۴۸ هزار تومان فروخته شد، نسبت به دیروز ۱۴۷ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. اما سکه گرمی بدون تغییر سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

منبع: فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx