قیمت دلار، طلا و سکه

قیمت دلار، یورو، سکه و طلا امروز پنجشنبه، 24 شهریور 1401

به گزارش آی‌زندگی؛ امروز کانون صرافان قیمت دلار را ۳۰ هزار و ۱۷۶ تومان برای خرید و ۳۰ هزار و ۴۹۹ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۸ هزار و ۴۶۷ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۵۳ تومان برای فروش معامله می‌شود.

قیمت دلار در صرافی های رسمی
کانون صرافان نیز نرخ دلار را ۳۰ هزار و ۱۷۶ تومان برای خرید و ۳۰ هزار و ۴۹۹ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۳۰ هزار و ۱۵۰ تومان برای خرید و ۳۰ هزار و ۴۷۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود.

قیمت دلار در صرافی ملی
همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۸ هزار و ۴۶۷ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۵۳ تومان برای فروش معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۸ هزار و ۴۳۰ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۱۶ تومان برای فروش قیمت خورده بود.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی
در بازار متشکل نیز امروز دلار ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت خورد.

قیمت یورو امروز ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۱

«یورو» یکای پول کشورهای منطقه یورو است که به ۱۰۰ سنت تقسیم می‌شود. به‌کارگیری یورو از ابتدای ژانویه سال ۲۰۰۲ رسماً در کشورهای آلمان، فرانسه، بلژیک، اتریش، اسپانیا، پرتغال، یونان، ایتالیا، ایرلند، لوکزامبورگ، هلند و فنلاند آغاز شد و اکنون در ۱۹ کشور از ۲۷ عضو اتحادیه اروپا به‌طور رسمی در جریان است. ایران در برخی از مبادلات تجاری خود با کشورهای اروپایی و آسیایی از ارز یورو استفاده می‌کند.

قیمت یورو ۲۴ شهریور
قیمت یورو در آغاز معاملات بازار ارز ۲۴ شهریور ماه در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۴۵۷ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۴۳ تومان برای فروش اعلام شد.

قیمت سکه
قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۲۴ شهریور با افزایش ۱۶۰ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان رسید. سکه امامی عصر دیروز ۱۴ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان فروخته می‌شد. سکه تمام بهار آزادی نیز که امروز ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزش دارد، نسبت به دیروز ۵۰ هزار تومان گران شده است. سکه گرمی، اما بدون تغییر سه میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت طلا ۱۸ عیار
قیمت طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۲۴ شهریور در اولین معاملات بازار یک میلیون و ۳۲۷ هزار تومان به‌ثبت رسید. این رقم رشد چهار هزار تومانی نرخ طلا ۱۸ عیار نسبت به خرید و فروش‌های عصر دیروز را دارد. با این حال نسبت به روز دوشنبه شاهد کاهش ۹ هزار تومانی قیمت طلا ۱۸ عیار هستیم.

منبع: اقتصادآنلاین/فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx