تفال به حافظ

فال حافظ، روزانه و قهوه امروز دوشنبه، 21 شهریور 1401

به گزارش آی‌زندگی؛ فال گرفتن از آثار ادبی، از باور‌های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می‌بردند بهره‌ای از کلام حق دارند رجوع می‌شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است.

برای اینکه فال حافظ امروز ۲۱ شهریور با تفسیر و تفسیر دقیق را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ متولدین فروردین
اگر روم ز پی اش فتنه ها برانگیزد

ور از طلب بنشینم به کینه برخیزد

و گر به رهگذری یک دم از وفاداری

چو گرد در پی اش افتم چو باد بگریزد

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد بدان که هیچ کاری با زور درست نمی‌شود پس برای پیشرفت دست از ستیز بردار و سعی کن که با عقل و تدبیر کارت را ادامه دهی.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت
گداخت جان که شود کار دل تمام و نشد

بسوختیم در این آرزوی خام و نشد

به لابه گفت شبی میر مجلس تو شوم

شدم به رغبت خویشش کمین غلام و نشد

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد تمام تلاشت را به کار گرفتی که به هدفت برسی اما نشد. خودت را ناراحت نکن. شاید تقدیر، سرنوشت بهتری برای شما در نظر گرفته است.

فـال حـافـظ متولدین خرداد
ای پسته تو خنده زده بر حدیث قند

مشتاقم از برای خدا یک شکر بخند

طوبی ز قامت تو نیارد که دم زند

زین قصه بگذرم که سخن می‌شود بلند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد دلتنگ کسی هستی که در دلت جایگاه ویژه ای دارد و هیچ‌کس و هیچ‌چیز نمی تواند جای او را برای شما پر کند، دلت حتی برای یک لبخند او نیز تنگ شده است. ان‌شاءالله که به زودی دلتنگی تان برطرف شود.

فـال حـافـظ متولدین تیر
سمن‌بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند

پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند

به فتراک جفا دل‌ها چو بربندند بربندند

ز زلف عنبرین جان‌ها چو بگشایند بفشانند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که با یک اتفاق کوچک خیلی زود از پا می‌افتی و فکر می‌کنی دیگر کارت تمام است. همه کارهایت نیمه تمام باقی مانده است. خودت می دانی اگر اراده کنی همیشه بهترین ها مال توست ولی تنبلی کرده و تدبیر کارت را به دست دیگری می سپاری. خودت را کنار نکش و همیشه در میدان کار و کوشش باش. تو موفق می شوی.

فـال حـافـظ متولدین مرداد
سال‌ها دفتر ما در گرو صهبا بود

رونق میکده از درس و دعای ما بود

دل چو پرگار به هر سو دورانی می‌کرد

واندران دایره سرگشته پا بر جا بود

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید از سرگردانی خسته شده‌ای. اکنون وقت آن است که برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی و از این شاخه به آن شاخه پریدن دست برداری تا به آرزوهایت برسی.

فـال حـافـظ متولدین شهریور
گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید

گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید

گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز

گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد با کسی گفتگویی داشته‌ای که از بابت آن ناراحت و دلگیر شده‌ای ولی صبر کن که او از گفته خود پشیمان خواهد شد و به سوی تو بازخواهد گشت و همیشه در خاطر داشته باش که روزگار به یک پایه نمی‌چرخد.

فـال حـافـظ متولدین مهر
بیا که رایت منصور پادشاه رسید

نوید فتح و بشارت به مهر و ماه رسید

جمال بخت ز روی ظفر نقاب انداخت

کمال عدل به فریاد دادخواه رسید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که مژده باد بر شما که در کارتان موفق خواهید شد و خبرهای خوب و مسرت بخشی دریافت می کنید. این پیروزی ها نتیجه تلاش و سختکوشی خودتان است. مراقب باشید که برخی افراد سودجو به دنبال سوءاستفاده و به بیراهه کشاندن شما هستند. تیزهوشی و درایت داشته باشید و از اطراف خود غافل نشوید.

فـال حـافـظ متولدین آبان
یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور

کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت

دائماً یکسان نباشد حال دوران غم مخور

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد روزگار سختی را گذرانده‌ای ولی گرفتاری‌ها و غم‌های شما به پایان می‌رسد وبه زودی شادی های زندگی نصیب شما خواهد شد. از دعا غافل مشو و بدان که نباید ناامید شوی.

فـال حـافـظ متولدین آذر
بیا و کشتی ما در شط شراب انداز

خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز

ز کوی میکده برگشته ام ز راه خطا

مرا دگر ز کرم با ره صواب انداز

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید مدتی است یأس و ناامیدی در دل شما لانه کرده است. افکار منفی را از ذهن خود خارج کنید. با اراده‌ای قوی اقدام کنید و تلاش خود را به کار بگیرید تا تحولی عمیق و در جهت مثبت در زندگی‌تان ایجاد کنید.

فال حافظ متولدین دی
دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس

که چنان ز او شده ‌ام بی سر و سامان که مپرس

کس به امید وفا ترک دل و دین مکناد

که چنانم من از این کرده پشیمان که مپرس

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید برای کسی کاری کرده‌اید اما از شما قدرشناسی نشده و این باعث دلگیری شما شده است. پاداش نیکی جز نیکی نیست و شما نتیجه‌ عمل خود را خواهید دید. ناراحت نباشید که اگر کاری کرده‌اید برای رضای خدا و دل خودتان بوده و خدا در همه حال یاور بندگان خود بوده و خواهد بود.

فـال حـافـظ متولدین بهمن
اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش

حریف خانه و گرمابه و گلستان باش

تو شمع انجمنی یک زبان و یک دل شو

خیال و کوشش پروانه بین و خندان باش

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که از ستم و بلایی که بر سرت آورده اند شکایت می‌کنی و به فکر انتقام هستی ولی همگی را به خدای شان واگذار کن. مهربان باش تا دلت آرام گیرد. به عهدی که بسته ای عمل کن. خدا با توست. اگر می خواهی همیشه شاد باشی، دل و زبانت یکی باشد.

فـال حـافـظ متولدین اسفند
غلام نرگس مست تو تاجدارانند

خراب باده لعل تو هوشیارانند

تو را صبا و مرا آب دیده شد غماز

و گر نه عاشق و معشوق رازدارانند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید خواهان بی شمار داری که از نظر مقام و منزلت حتی از تو بالاترند. به دلایلی نتوانستی راز دلت را پنهان کنی و رازت فاش شد. خودت را ناراحت نکن؛ شاید خیری در این امر نهفته است.

فال امروز؛ فال روزانه شخصی ۲۱ شهریور

می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۱ شهریور:
سالی که پیش رو دارید فرصت های زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد و شانس این را خواهید داشت که رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. شما با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که منافع زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. همسرتان و شریک عاطفی‌تان شما را در تمام طول سال مورد حمایت و محبت خود قرار خواهد داد و در روزهای سختی در کنارتان خواهد بود. روابط عاطفی شما در تمام طول سال به خوبی پیش خواهند رفت و عشق و محبت زیادی از جانب طرف مقابلتان دریافت خواهید کرد. اگر هنوز مجرد هستید امسال به احتمال زیاد پایان بخش دوران تجرد شما خواهد بود. آبان، دی، فروردین و مرداد بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه متولدین فروردین
امروز ممکن است به نظر دیگران کمی بداخلاق، بی حوصله و بی توجه بیایید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و این موضوع وقت زیادی برای فکر کردن به احساساتتان برای شما باقی نخواهد گذاشت. این همه وظیفه ای که به دوش دارید و باید انجام شوند باعث اضطراب و بیقراری شما شده اند و نمی توانید آرام بگیرید. اگر از اول کار نیت و برنامه های خود را مشخص کنید توانایی این را خواهید داشت که با وجود این همه شلوغی و هیاهو در مسیر خود باقی بمانید و از راهتان منحرف نشوید. اگر اهداف خود را به طور دقیق تعیین کنید حتی اگر شرایط اطرافتان به طور دائم تغییر کنند هم شما می توانید روی آنها متمرکز یمانید. شما مجبور نیستید جواب همه را بدهید. یک ملاقات ساده تاثیر عمیقی رویتان گذاشته، ارتباط تان را با دیگران قطع نکنید. تنهایی به شما کمکی نخواهد کرد. در مورد مسئله ای لازم است همین حالا تصمیم بگیرید. همان کاری را بکنید که اگر انجامش ندهید بعدا پشیمان می شوید. چشمتان به جلو باشد نه به پشت سر.

فال روزانه متولدین اردیبهشت
امروز ممکن است به فکر برنامه ریزی برای رفتن به یک مسافرت باشید. شما چند ماه گذشته را به سختی کار کرده اید و بسیار خسته هستید. به نظر خودتان به استراحت کوتاهی نیاز دارید و این مسافرت می تواند انرژی از دست رفته شما را بازیابی کند. امسال می خواهید مسافرتی متفاوت با دیگر سفرهایتان داشته باشید مثلا ممکن است بخواهید به کشورهایی سفر کنید که پیشینه ی تاریخی و معنوی دارند. مدت زیادی است که به خاطر کارهایتان از خانواده و کسانی که دوستشان دارید جدا هستید. سعی کنید بیشتر با خانواده وقت بگذرانید. نسبت به آینده امیدوار باشید و به یاد داشته باشید که بهترین چیزها به سمت کسانی می آیند که صبر می کنند. ترس را از خودتان دور کنید، این روزها شما گاهی حتی از اتفاقات خوب هم برداشت بد می کنید. هیچ کاری را مخفیانه انجام ندهید. بالاخره هر کاری روزی مانند خورشید در آسمان خواهد درخشید. مشکلتان را پیدا کنید تا بتوانید با آن روبرو شوید و برطرفش کنید نه اینکه دائم به دنبالتان بکشانیدش.

فال امروز متولدین خرداد
امروز سلامتی شما در بهترین وضعیت خود قرار دارد. به احتمال زیاد از نظر روحی، جسمی و احساسی بسیار قوی هستید و انرژی زیادی دارید. شما آماده مصرف این انرژی فوق العاده ی خود برای رسیدن به تمام هدف های مهمتان هستید. اگر از لحاظ فیزیکی مشکلی برایتان پیش آمده باشد آرزوهایتان به شما کمک می کنند که مسدومیت هایتان را زودتر پشت سر بگذارید و پیشرفت کردن را از سر بگیرید. افزایش درک متقابل شما و کسانی که با آنها ارتباط دارید روابطتان را سرشار از عاطفه و احساس خواهد کرد. از پیروزی هایی که در گذشته داشته اید انرژی بگیرید، سعی کنید شخصیت خود را تغییر ندهید و همانگونه که هستید به راهتان ادامه دهید و از روزتان لذت ببرید. این هفته فرصت آن را دارید که حرفتان را رک به طرف مقابلتان بگویید. این فرصت را از دست ندهید. یک عادت بد را کنار بگذارید. شخصی در اطرافتان اشتباهی می کند و تاوانش را شما می پردازید. بدخلقی نکنید، او به اندازه کافی شرمنده است. برای یک مهمانی تدارک خواهید دید.

فال روزانه متولدین تیر
شما در ایجاد تعامل با دیگران بسیار ماهر هستید و این مهارت شما امروز بیشتر از روزهای دیگر به کارتان خواهد آمد. درک و فراست شما بسیار بالاست و قادر هستید به طور غریزی افکار، نیازها و خواسته های دیگران را بدون اینکه حرفی بزنند و یا کاری کنند، درک کنید. شما بی هیچ چشم داشتی تجربیات و دانش خود را به دیگران انتقال می دهید. البته این کار شما به سود خودتان نیز هست هرچند که به آن نیازی ندارید. اطرافیانتان قصد خیر شما را درک می کنند و به شما نزدیکتر می شوند و احترام خاصی برای شما قائل می شوند. این ممکن است از جنبه های مختلف به نفع شما باشد. رویداد های اجتماعی ممکن است موجب آشنایی شما با افراد جدید و دوستی با آنها شود. در کاری که می خواهید برای اولین بار انجام بدهید بسیار دقت کنید و با احتیاط پیش بروید تا دچار ضرر و زیان نشوید. در رابطه عاطفی و احساسی‌تان بهتر است چشم‌هایتان را روی واقعیت نبندید. وارد یک بحث فرسایشی نشوید، سکوت کنید و نشنیده بگیرید خواهید دید که خیلی زود از عصبانیتتان کم می شود.

فال و طالع بینی متولدین مرداد
امروز پر از شور و هیجان هستید و انرژیتان تمامی ندارد. با این حال ممکن است چیزی در اعماق ذهنتان مانند خوره اعتماد به نفس شما را از بین ببرد. شاید اگر بتوانید افکار خود را کنترل کنید و به خودتان انگیزه بدهید اثر این انرژی منفی مقطعی و گذرا باشد. زمانی که به دلیل اصلی این منفی نگری پی ببرید می توانید خیلی سریع و راحت به آن غلبه کنید و موقعیت خود را به عنوان یک قهرمان حفظ کنید. اگر دوستانتان به کمک شما نیاز دارند، حتی اگر سرتان شلوغ بود و حوصله نداشتید هم، روی آنها را زمین نیندازید. شاید شما تنها کسی باشید که می تواند به او کمک کند. گوش کردن به حرف او زمان چندانی از شما نخواهد گرفت. منتظر یک نامه یا مجوز هستید که به زودی به دستتان می رسد. زمان برای شما بسیار مهم و حیاتی‌ست بهتر است به کارهایتان سرعت بدهید. تصمیم مهمی را بر اساس نظر دیگران نگیرید، خودتان دست به کار شوید و تحقیق کنید. اخبار مهمی به شما می رسد و شما را به شک می اندازد این شک برای شما خوب است.

فال امروز متولدین شهریور
خلاقیت فعلی شما صحنه ای زیبا به وجود آورده است که ارزش نگاه کردن را دارد، زیرا به نظر می رسد که شما دارید با آزادی کامل و بر اساس رویاهایتان زندگی می کنید. شما بال های خود را گشوده اید و دارید به سرعت پرواز می کنید و پیش می روید. البته این احساسات و تفکرات شما، هر چند به نظر دیگران ناشناخته باشند هم ریشه در واقعیت دارند و این موضوع باعث می شود که شما تماس خود با دنیای واقعی را از دست ندهید. توانایی شما در ایجاد تعادل بین ماجراجویی و مسئولیت پذیری آگاهانه شما را قادر می سازد که بهتر از همیشه به سوی آینده پرواز کنید. تا می توانید بلند بپرید! البته یادتان باشد زمان کافی برای استراحت کردن را نیز در برنامه خودتان قرار دهید. با شخصی به طور اتفاقی در محیط کار آشنا می شوید با این تازه آشنا بسیار احساس نزدیکی می کنید. رفتن به یک مکان یا حضور در جمعی شما را از دنیای اطرافتان جدا می کند. از شخصی در اطرافتان که از شما سو استفاده می کند و تلاش هایتان را به نام خودش می نویسد دوری کنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر
امروز علاقه شما به تفکر درباره موضوعات جدی مانع پیوستن شما به دیگران در بازی و تفریح نخواهد شد. حتی اگر وسوسه شوید که برای دیگران رئیس بازی در بیاورید هم وقتی روحی سبکبال و شاد داشته باشید نمی توانید این کار را برای مدت زیادی ادامه دهید. شریک شدن در شادی های دیگران و لذت بردن از روزتان امروز بیش از رسیدن به هر هدف و برنامه ریزی دیگری می تواند برایتان مفید باشد. همه ما لازم داریم که گاهی بدون اهمیت دادن به هیچ چیزی و بی آنکه فکرمان را درگیر مسائل و مشکلاتمان بکنیم آزادانه به بازی و تفریح بپردازیم. اگر احساس خشم و استرس می کنید بهترین کار ممکن این است که به موسیقی روی بیاورید و با صدای بلند همراه با آهنگ ها بخوانید. در انجام یک کار حرفه ای باید از افراد حرفه ای استفاده کنید. وقت طلاست وقتتان را هدر ندهید. برای آرامشتان در محیط کار یا خانه گل و گیاه تهیه کنید و به آن ها برسید. خطایی در گذشته کرده اید آن را بپذیرید و از این مرحله بگذرید. یک سفر کوتاه خستگی از تنتان بیرون می کند.

فال روزانه متولدین آبان
شما امروز دوست دارید جنبه عصیانگر و عجیب و غریب وجودتان را به نمایش بگذارید و دیگران هم نمی توانند تصمیم بگیرند که آیا شما دیوانه هستید و یا این کارها ناشی از هوش و نبوغ شما هستند. باید خدا را شکر کنید که نیرویی قوی از درون شما را هدایت می کند تا پایتان را از حد مجاز فراتر نگذارید و کاری نکنید که دیگران در موردتان بد قضاوت کنند. به حس درونیتان اعتماد کنید، این حس شما را به راه اشتباهی نخواهد کشاند، به نبوغ خود اطمینان داشته باشید. شما این قدرت جادویی را دارید که با باور به این که هیچ چیز غیر ممکن نیست، هر کاری که می خواهید را انجام دهید. لازم نیست به الگوهای قدیمی پایبند بمانید، از خلاقیت خود استفاده کنید. این هفته تا می توانید کارهای امروز را به فردا نیندازید ناگهان می بینید که چندین کار نکرده دارید و زمانی برای به پایان رساندن آن ها ندارید. در چند ماه آینده موردی برای یک تصمیم گیری مهم برایتان پیش می آید، حواستان باشد که سریع و ناگهانی تصمیمی نگیرید و با بی احتیاطی وارد عمل نشوید.

فال روزانه متولدین آذر
درک شما از خودتان و موقعیتی که در این دنیا دارید در حال تغییر است زیرا همه چیز آنقدر سریع دارد اتفاق می افتد که حفظ ذهنیت فعلیتان امری غیر ممکن خواهد بود. خوشبختانه با چنان اشتیاقی در انتظار آینده هستید که هیچ هراس و تردیدی در خود احساس نمی کنید. با این حال ممکن است کمی در شرایط فعلی حس غریبی داشته باشید، ولی خیلی زود خواهید توانست خودتان را با تغییرات به وجود آمده تطبیق دهید و طوری رفتار کنید که انگار نه انگار چیزی عوض شده است. اگر موفقیت برایتان اهمیت دارد باید خودتان را برای شکست نیز آماده کنید. اگر با یک بار و دو بار به نتیجه دلخواهتان نرسیدید نا امید نشوید و باز هم تلاش کنید. از امروز تحقیقات تان را شروع کنید. در برابر هر مانع و مخالفتی بایستید، مخصوصا وقتی که مسائل اعتقادی پیش می آید. ثابت قدم باشید و زود از میدان خارج نشوید. در روزهای آینده شور و شوق زیادی برای انجام کارهایتان خواهید داشت. برای گرفتن مدرکی همین امروز اقدام کنید.

فال روز متولدین دی
امروز سرشار از انرژی و شور و هیجان هستید و بدون هیچ محدودیتی بر اساس احساسات درونیتان عمل می کنید. با این حال در طول روز گاهی اوقات به خودتان و صحت کارهایی که انجام می دهید شک خواهید کرد، ولی این حالت خیلی گذرا خواهد بود. خیالتان راحت باشد؛ هر بار که این حس ناخوشایند در شما به وجود بیاید شور و هیجان شما به آن غالب خواهد شد. این انرژی مثبت شما مسری است و به دیگران هم سرایت خواهد کرد، ولی باید یادتان باشد که اگر به دیگران و حد و حدود آنها احترام بگذارید، در مسیر دنبال کردن رویاهایتان بیشتر از شما حمایت خواهند کرد. به نظر خودتان این اواخر در رابطه عاطفیتان کمی خودخواهانه برخورد نمی کنید؟ با شخصی که فکر می کند فقط خودش مهم است و منافع دیگران را در نظر نمی گیرد، مشورت نکنید. به سلامت تان بیشتر اهمیت بدهید. این هفته به شما پیشنهاد می شود تا در انجام یک کار خیر شرکت کنید. با شخص نزدیک به شما که از دست تان دلخور است تماس بگیرید و کدورت ها را برطرف کنید.

فال متولدین بهمن
امروز کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید، ولی باید مواظب باشید در کارهایتان مشکلی پیش نیاید. انرژی های موجود در امروز باعث می شوند که خیلی زود حواستان پرت شود و کارهایی بکنید که معمولا از شما بعید هستند؛ مثلا ممکن است کیف پولتان را در منزل جا بگذارید و یا یکی از قرارهایی که دارید را فراموش کنید. شاید دلتان بخواهد از این همه کار و هیاهو فرار کنید، چرا که این حالت باعث می شود مضطرب و عصبی شوید. با این حال نیازی نیست که برای رسیدن به آرامش و راحتی واقعیت ها را نادیده بگیرید. اجازه دهید حس درونیتان در طول روز راهنمای شما باشد و با آرامش درونیتان به شلوغی امروز غلبه کنید. بین کار و زندگی توازنی ایجاد کنید. این روزها تعادل زندگی تان بر هم ریخته. شخصی از نزدیکانتان را دائم نصیحت می کنید، اما خودتان مدام در حال اشتباه کردن هستید. دست از سر دیگران بردارید و کمی در مورد رفتارتان بیشتر فکر کنید. خبری مهم به شما می رسد، با آن درست برخورد کنید.

فال روزانه متولدین اسفند
به نظر می رسد که همه دارند از امروز خود لذت می برند و شما هم دلتان می خواهد که بخشی از این تصویر خوشایند باشید. ولی یادتان باشد که اگر می خواهید این صحنه زیبا خراب نشود باید در آن با افرادی که مورد احترامتان هستند شریک باشید. نیازی نیست که توجه همه فقط روی شما باشد. شما خیلی خوب می دانید که با ایفا کردن نقش اول بار مسئولیتتان چقدر سنگین خواهد شد. با این حال دلتان می خواهد لحظاتی چند چشم ها همه به سوی شما باشند. خوشبختانه جذابیت ذاتی شما این امکان را برایتان فراهم خواهد کرد، به شرط آن که در آن اغراق نکنید. شما خیلی خوب می دانید که بهترین نقشی که می توانید بازی کنید نقش خود واقعیتان است. قبلا شجاعت بیشتری داشتید و کارهایی می کردید که امروز حاضر به انجام آنها نیستید. برای گرفتن تصمیمی مهم یا انجام دادن کاری تحت فشار دیگران قرار می گیرید، عجله نکنید، صبور باشید و بدون دانستن تمامی شرایط، کاری را شروع نکنید. وارد بحثی که برایتان منفعتی ندارد نشوید.

فال قهوه سریع روزانه؛ فال قهوه امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۱

قهوه نوشیدنی ۷۰% مردم دنیا را تشکیل می دهد و بسیاری از ملت ها از قدیم به خواص گوناگون آن پی بده اند. خاصیت آرام بخشی و تسکین قهوه از این ماده، نوشیدنی اصلی و مهم مجالس پذیرایی را ساخته است. ضمن نوشیدن قهوه نوعی سرگرمی و تفنن رایج شد که فال قهوه نام گرفت.

اساس فال قهوه به اشکال مورد مشاهده در فنجان قهوه مربوط می شود، لکه ها و سایه ها به شکلها نسبت داده شده و برای هر شکل تعبیر خاص قائلند. در بین اشکال مشاهده شده صورتهای بروج دوازده گانه و بروج فلکی از اهمیت بیشتری برخوردارند. برای پیشگویی دقیق تر فال بیننده می بایست به تفاسیر مربوط به این بروج نیز آشنایی داشته باشد.

فال قهوه روزانه متولدین فروردین
در فال قهوه شما دیده شد:

خط مستقیم بلند : زندگی طولانی گاهی با برخی مشکلات – مسافرتهای سودمند

قلم : رفع نگرانی – بزودی نگرانی و دلهره از سر راه شما برداشته خواهد شد.

لب : نشانگر قرابت و خویشی است – از زخم زبانها نهراسید – احترام و عزت پیدا میکنید.

فنجان : در اثر کار و کوشش، نتیجه مطلوب بدست آوردن – هدیه و پاداش گرفتن.

شمع : شادی و سرور به خانه شما روی می آورد – محقق شدن یک آرزو – دریافت کمکی از ماورا – قابلیت عمل کردن به یک قول – بر آورده شدن حاجت – نذر و نیاز

نیزه : به مسافرت کوتاهی خواهید پرداخت – مسافرت دریائی.

صخره : خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل

فال قهوه روزانه متولدین اردیبهشت
در فال قهوه شما دیده شد:

کفتار : نشانگر پلیدی و ناپاکی، فریب و نیرنگ است – دزدی و چپاول – مواظب اموالتان باشید.

آتش : از تصمیم گیری عجولانه بپرهیزید، مرور زمان به نفع شما خواهد بود.

تخت خواب : ازدواج – گاهی مواقع کسالت – به سفر بزرگی می روید و به جاه و مقامی خواهید رسید و بر دشمنان غالب می شوید.

سوسمار : دشمن نادان – قبل از اینکه خطری برایتان ایجاد کند دوری کنید.

اژدها : با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل میکنید – دشمنی – خشم – کینه قدیمی – احتیاط – هشدار

گلابی : نجات پیدا کردن از مشکلات مالی – بفکر اندوخته باشید، سهل انگار نباشید.

ابر : خداوند به شما علم و حکمت عطا می فرماید و مردم از علمتان بهره مند خواهند شد – ممکن است مشکلاتی در کارتان پیش بیاید

فال قهوه روزانه متولدین خرداد
در فال قهوه شما دیده شد:

فرم تخم مرغی : بدست آوردن ثروت بسیار بزودی

مستطیل : در فکر خانواده بودن – گرفتاری خانواده – دعوا

نهنگ : خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل

مهر و سجاده : دعا – نذر – نیت خیر

بسته : رهائی از گرفتاری – نگرانی به مرور زمان بر طرف خواهد شد.

میز : به معنی یک قرار داد و یا شرکت در یک مهمانی است.

چشم : بینائی – چشمانی هستند که از اطراف مواظب اعمال و رفتار شما می باشند – حسادت و چشم خوردن

فال قهوه روزانه متولدین تیر
در فال قهوه شما دیده شد:

خرس : دشمن بدطینت، احمق و تند خو – از این خصلتها دوری کنید – تکیه گاه – یاور- متکی به کسی یا چیزی

نان : سمبل سرور و خوشحالی است – برکت – در حد توانائی انفاق کنید مالتان برکت پیدا میکند.

تخم مرغ : در مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهید شد – موفقیت و خوشحالی.

کوزه : به وصال رسیدن – همبستر شدن – نزدیکی.

کوه : از بین رفتن موانع سخت و یا تحقق یافتن آرزوها

هدهد : خیر – خوشی و رفاه – بزرگی و مقام – پیروزی

کفش : برای مرد: زن کدبانو و زیبائی میگیرید – برای زن، قوت و نیرومندی می باشد، ارثیه – مهمانی – دریافت خبرهای تعجب انگیز – مهمان ناخوانده – خواستگار

فال قهوه روزانه متولدین مرداد
در فال قهوه شما دیده شد:

پلکان : در کار خود ترقی و پیشرفت خواهید کرد و در آن کار استقرار پیدا میکنید.

عقرب : جدائی – هرج و مرج – حسادت – رنج و زحمت و تحمل خسارت.

پرچم : ممکن است مشکلاتی در راه باشد. از صحنه خارج نشوید تا به نتیجه برسید.

آتش کوتاه : نزدیک شدن به مقامی والا – در کار بسته شما گشایش ایجاد می شود.

پنجه : خطر در کمین است ، با دشمنان مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید

فندق : بدست آوردن ثروت و مال از فرد بخیل.

سوسمار : دشمن نادان – قبل از اینکه خطری برایتان ایجاد کند دوری کنید.

فال قهوه روزانه متولدین شهریور
در فال قهوه شما دیده شد:

تپه های منفرد : گرفتاری های موقت – دوستان ناباب

دست در دست بودن دو زن : صحبت علیه کسی – دسیسه چینی

هدهد : خیر – خوشی و رفاه – بزرگی و مقام – پیروزی

سه پایه : حیله و نیرنگ – دسیسه – توسل به زور

آدم : ملاقات کننده ای خواهیدداشت – گاهی ممکن است همراه با اختلاف با اطرافیان باشد.

دست در دست بودن یک زن و مرد : ازدواج – مشارکت

پروانه : بیش از حد در خیال و اندیشه بر سر می برید که این باعث ضعف شما خواهد شد – ماجرای عشقی معصوم – شادی های روزانه – بلند پروازی – حساس و ظریف بودن – مهربانی – بوالهوسی

فال قهوه روزانه متولدین مهر
در فال قهوه شما دیده شد:

نیزه : به مسافرت کوتاهی خواهید پرداخت – مسافرت دریائی.

کتاب : گشایش در کارها – دوست صمیمی و وفادار و دانشمند هرگز اورا ترک نکنید. – تحصیل – تفکر

آب : سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانائی در مشکلات.

کمان : فرزندی نیکو از خویشان و اطرافیان به دنیا می آید، فرزندی پسر – به دست آوردن موفقیت به سختی – به مشقت نیز تعبیر می شود.

تخت خواب : ازدواج – گاهی مواقع کسالت – به سفر بزرگی می روید و به جاه و مقامی خواهید رسید و بر دشمنان غالب می شوید.

چکش : موفقیت در مشکلات – در مشکلات زندگی پیروز و موفق می شوید نگران نباشید.

کرم : گرفتاریهای کوتاه و کوچک، سعی کنید از شرش خلاص شوید.

فال قهوه روزانه متولدین آبان
در فال قهوه شما دیده شد:

ماه : عشق و نامزدی – ازدواج – با همسری خوش سیما و صاحب مقام، ازدواج میکنید – گاهی ناراحتی روحی و روانی

دستبند : برای زنان دلیل بر شوهر و برای مردان دلیل بر سختی و تنگدستی است.

آتش افروخته : نشانگر قوت و قدرت است – حاکم و سر پرست.

کوه : از بین رفتن موانع سخت و یا تحقق یافتن آرزوها

ظرف غذا : روزی و برکت – مهمانی

عبادتگاه : نذر – عبادت به جا نیامده – حمایت پروردگار

نرده بام : موفقیت و پیروزی – موفقیت شما حتمی است با شکیبائی آن را دنبال کنید – کار زیاد و پیشروی – رسیدن به رفاه اقتصادی – موفقیت اجتماعی – ترقی – تغییر

فال قهوه روزانه متولدین آذر
در فال قهوه شما دیده شد:

چرخ : چرخ به هر شکل و صورتی نشانگر اصل اساسی حیات یعنی تحرک است، مطیع سرنوشت باشید.

آب : سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانائی در مشکلات.

سد : موانع و دفاع در برابر هیجانات و مشکلات به وجود آمده

مورچه : نشانگر داشتن پشتکار و دوراندیشی – با حوصله به کارتان ادامه بدهید موفق میشوید – باغیرت بودن – دریافت مزد زحمات

ستاره : مقام و منزلت – با علما و دانشمندان ملاقات میکنید. بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن – به معنی شانس و خوشبختی است – به انتظار طولانی نیز تعبیر می شود.

تخم مرغ شکسته : یاس و نا امیدی موقت – از بین رفتن بخت و اقبال

بطری : به فکر سلامتی خود باشید – جرو بحث نکنید.

فال قهوه روزانه متولدین دی
در فال قهوه شما دیده شد:

تبر : با مشکلات مقابله کنید تا شکست نخورید.

هیزم : سخن چینی و بد عملی، توام با جنگ و دعوا ولی زیانی نمی بینید.

گوسفند : زندگی آرام و بی دغدغه – خوشبختی به شمار می آید و ناراحتیها برطرف می شود – به معنای نذر است.

خرچنگ : بد اخلاقی – کینه توزی – فرومایگی – احتیاط را از دست ندهید.

کفتار : نشانگر پلیدی و ناپاکی، فریب و نیرنگ است – دزدی و چپاول – مواظب اموالتان باشید.

خط منکسر (شکسته) : کار های در هم – فقر اقتصادی – بی پولی

میمون : زیرکی – موزیگری – شیطنت – جستن از خطر

فال قهوه روزانه متولدین بهمن
در فال قهوه شما دیده شد:

پا : سفری کوتاه در پیش خواهید داشت – پیشروی اهداف – استقامت – حرکت

تاج : یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است – در یک دعوا فاتح شدن

سر انسان با دو دست دراز : جسارت – باهوشی – دارای مقام ارجمند

انسان در حال دعا کردن : دعای خیر والدین یا عزیزی – بر آورده شدن حاجت

حلقه گل : غصه ای که تمام می شود – رهایی از غصه ها

صورت انسان : فال خوب – ازدواج

گلابی : نجات پیدا کردن از مشکلات مالی – بفکر اندوخته باشید، سهل انگار نباشید.

فال قهوه روزانه متولدین اسفند
در فال قهوه شما دیده شد:

مسواک : مال خود را در راه خویشان و بستگان، بخشش و احسان می کنید.

مثلث متساوی الاضلاع : موفقیت در امور اقتصادی – ارث بردن

شمشیر : مبارزه با دشمن – سعی کنید مدارا کنید و خود را به خطر نیاندازید.

در : کار با ادارات دولتی – کار اداری

خط کج : دوستی های ساختگی و ظاهری – دو رویی – فریب

کژدم : دشمن ضعیف – تحمل دردسر و ناراحتی از طرف یک دشمن نادان شما را غمگین میکند.

چتر نجات : برای موفقیت خود مجبورید از خطر بگریزید و مصون بمانید.

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx