اینستاگرام عامل اضطراب نوجوانان؛ فیلترهای انگلیس برای نوجوانان

آی زندگی– شبکه اجتماعی اینستاگرام به درخواست والدین و دولت انگلیس محدودیتی برای استفاده کودکان از این شبکه قائل شده است که این محدودیت ها بین 15 دقیقه تا 2 ساعت متغیر است و بیشتر از این ساعات یک صفحه سیاه روی برنامه ظاهر می شود که کودکان و نوجوانان دیگر قادر به مشاهده تصاویر نیستند.

والدین همچنین می‌توانند زمان‌های استراحت را برنامه‌ریزی کنند و برای فرزندان خود حساب های خاصی تعریف کنند که تنها از آنها استفاده کنند.

علاوه بر این، این غول فناوری در حال راه اندازی داشبورد مادر بر روی تمام هدست های واقعیت مجازی Quest در سراسر جهان است.

اکنون والدین می توانند فرزندان خود را دعوت کنند تا ابزارهای نظارتی را فعال کنند – قبلاً این ابزارها فقط توسط فرد جوان شروع می شد.

اینستاگرام اعلام کرده که محتواهای این شبکه برای قشر سنین بالای 13 سال است و کمتر از آن می توانند از فیلترهای خاص این شبکه استفاده کنند.

سال گذشته وال استریت ژورنال در گزارشی نوشته بود که اینستاگرام یکی از عوامل اصلی اضطراب و استرس در میان نوجوانان بوده است.

در سال 2017، مولی راسل 14 ساله پس از تماشای محتوای خودزنی و خودکشی در این پلتفرم، خودکشی کرد. در تحقیقات سال های بعد این حقیقت منتشر شد که این نوجوان آمریکایی در شش ماه آخر زندگی خود تنها از اینستاگرام استفاده کرده است.

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx