نظر کارشناس طراحی درباره رنگ آمیزی گاراژ و خانه

آی زندگی– درب گاراژ خود را با چه رنگی رنگ کنید؟ پاسخ کوتاه این است: هر رنگی که بخواهید. اما چه به دنبال تازه‌سازی درهای گاراژ خود برای لذت بصری خود باشید، چه می‌خواهید خانه خود را به بازار عرضه کنید، چند قانون کلی وجود دارد که به شما کمک می‌کند جذابیت این ویژگی اغلب نادیده گرفته شده را به حداکثر برسانید.

چندین فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید: رنگ خانه، کرکره، و تزئینات. مواد استفاده شده و تعداد ویژگی های تزئینی موجود در نمای بیرونی خانه شما.

قانون کلی این است که گاراژ خود را با رنگ غالب خانه خود رنگ کنید یا از رنگ سفید استفاده کنید. رنگ سفید محبوب ترین رنگ درب گاراژ به دلیل پرداخت تمیز و توانایی مطابقت و تعادل تقریباً با هر طرح خانه و طرح رنگ موجود است.

سارا فیشر، معاون بازاریابی و طراحی شرکت فاگان دور (Fagan) یکی از شرکت های تولید کننده درب گاراژ در آمریکا می گوید  صرف نظر از ارتفاع، پرداخت های بیرونی یا جزئیات، رنگ سفید بهترین مکمل است و ظاهری شفاف و یکنواخت را ایجاد می کند که برای چشم دلپذیر است.

اگر می‌خواهید با تزئینات روی پنجره‌ها، درها و ناودان‌ها مطابقت داشته باشد، رنگ سفید را انتخاب کنید و درب گاراژ شما را به یک ویژگی چشم نواز تبدیل کند. اگر می خواهید درب گاراژ را با نمای بیرونی تا حد زیادی بژ یا خاکستری نشان دهید، رنگ سفید در کل خانه شما را روشن تر و تمیزتر نشان می دهد.

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx