بهترین شرکت هواپیمایی جهان مشخص شد

بهترین شرکت هواپیمایی جهان کدام است؟ سوالی که بسیاری از مردم جهان دنبال پاسخ آن هستند.

به گزارش آی زندگی، بهترین شرکت هواپیمایی جهان بر اساس رتبه بندی در مسابقات 2023 اعلام شد. شرکت هواپیمایی امارات جایزه بهترین ایرلاین جهان و بهترین ایرلاین خاورمیانه را از مسابقات ULTRAs 2022 و جایزه کلاس جهانی، بهترین ایرلاین ۵ ستاره و جایزه بهترین شرکت از نگاه مسافران در مسابقات APEX 2023 را کسب کرد. در رویداد جوایز APEX در کالیفرنیا بر اساس ترکیبی از بازخورد مسافران و ممیزی‌های حرفه‌ای امارات جایزه کلاس جهانی را برای ایمنی، رفاه، پایداری و خدمات فراگیر کسب کرده و سیستم سرگرمی آن به انتخاب مسافران بهترین شد.

همچنین در رخداد ULTRAs 2022 در لندن، این شرکت دو جایزه برتر را ربود که شامل بهترین ایرلاین جهان و بهترین ایرلاین خاورمیانه بود.

جوایز ULTRA با رای مشتریان تعیین می شود که بر اساس جامعه بین المللی دو میلیون مسافر رای گیری می‌شود.

سر تیم کلارک، رئیس شرکت هواپیمایی امارات گفت:” این تمجیدها نشان‌دهنده کار سخت و تعهد تیم‌های ما برای تبدیل کردن وعده برند ما – «پرواز بهتر» – برای مشتریان در سراسر جهان است و هنوز در امارات با سرعت کامل در پیش است. ما سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری برای بازسازی کامل فضای داخلی بیش از 120 هواپیما، ارائه منوهای جدید در هواپیما، و مجموعه‌ای از پیشرفت‌های دیگر انجام داده‌ایم.”

3.8 5 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx