گرسنه‌ترین مرد تاریخ که هم انسان می‌خورد هم مارماهی زنده + عکس

به گزارش آی زندگی، «تارار» شومن و سرباز فرانسوی، پرخور سیری ناپذیری بود که همه چیز خور بود و هیچ وقت سیر نمی‌شد.

او از گوشت انسان گرفته تا مارماهی زنده را درسته می‌خورد و شکمش هرگز سیر نمی‌شد.

تارار به اندازه ۱۵ نفر غذا می‌خورد و گاهی گربه را کاملا می‌بلعید.

تارار علیرغم رژیم غذایی غیرمعمولش لاغر و قد متوسطی داشت. در سن 17 سالگی، او تنها 100 پوند (45 کیلوگرم؛ 7 پوند 2 پوند) وزن داشت. او دارای موهای روشن غیرعادی نرم و دهانی غیرعادی گشاد بود (تقریباً چهار اینچ بین فک‌هایش زمانی که دهانش کاملاً کشیده شده بود) و دندان‌هایش به شدت لکه‌دار بودند و لب‌های روی آن تقریباً نامرئی بود.

وقتی غذا نخورده بود، پوستش چنان شل آویزان می شد که می توانست چین پوست شکمش را دور کمرش بپیچد. وقتی پر می شد، شکم او «مثل یک بادکنک بزرگ» متورم می شد. پوست گونه هایش چروک شده بود و به آرامی آویزان بود، و هنگامی که دراز می شد، می توانست دوازده تخم مرغ یا سیب را در دهان خود نگه دارد.

بدنش هنگام لمس داغ بود و به شدت عرق می کرد. او دائماً بوی بد بدن داشت؛ او را متعفن توصیف کردند «به حدی که نمی‌توان در فاصله بیست قدمی او را تحمل کرد». این بو پس از خوردن غذا به طرز محسوسی بدتر می‌شد؛چشم‌ها و گونه‌هایش خون‌آلود می‌شد، بخاری قابل مشاهده از بدنش بلند می‌شد و بی‌حال می‌شد.

او اسهال مزمن داشت که گفته می‌شد «بیشتر از هر تصوری کثیف بود». علیرغم مصرف زیاد غذا، به نظر نمی‌رسید که زیاد استفراغ کند یا وزن اضافه کند. جدای از عادات غذایی او، معاصرانش هیچ نشانه آشکاری از بیماری روانی یا رفتار غیرعادی در او ندیدند، به جز خلق و خوی ظاهراً بی تفاوت با «فقدان کامل نیرو و ایده».

علت رفتار تارار مشخص نیست. پرکاری تیروئید می تواند باعث اشتهای شدید، کاهش وزن سریع، تعریق زیاد، عدم تحمل گرما و موهای ریز شود.

برخی حدس می زنند که تارار دارای آمیگدال آسیب دیده بوده است. مشخص شده است که صدمات وارده به آمیگدال در حیوانات می تواند باعث پلی فاژی شود.

چهار سال بعد، در سال ۱۷۹۸ تارار در بیمارستان گفت دو سال قبل یک چنگال طلایی را بلعیده بود که معتقد بود در درونش جا خوش کرده و باعث ضعف فعلی او شده است.دکتر پرسی تشخیص داد که او سل پیشرفته دارد. یک ماه بعد، تارار شروع به تجربه اسهال اگزوداتیو مداوم کرد که اندکی پس از آن درگذشت.{حدود ۲۶ سال عمر کرد}

بعد از مرگ جسدش کالبدشکافی شد و چنگال هم پیدا نشد.

در کالبد شکافی،مری تارار به طور غیر طبیعی گشاد بود و زمانی که آرواره‌های او باز شد، جراحان توانستند کانال وسیعی را به داخل معده ببینند. بدن او پر از چرک بود،  کبد و کیسه صفرا به طور غیر طبیعی بزرگ بود، و معده‌اش بسیار بزرگ بود، پوشیده از زخم  و بیشتر حفره شکمی‌اش را پر می‌کرد.

 

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx