شیوه جدید سرقت از خودروی ال نود

شیوه جدید سرقت از خودروی ال نود لو رفت!

از چندی قبل پلیس پایتخت در جریان سرقت‌های مردی قرار گرفت که به راحتی و در زمانی کوتاه قفل در خودروهای ال۹۰ را باز کرده و دست به سرقت وسایل باارزش داخل آن می‌زد.

به گزارش آی‌زندگی؛ سرقت خودرو با چوب بستنی شگرد جدید دزدی در چند وقت اخیر؛ آنطور که تصاویر دوربین‌های مداربسته نشان می‌داد، سارق کلاه به سر و ماسکی به‌صورت داشت تا چهره‌اش قابل شناسایی نباشد و با جسمی که در دستش بود ظرف چند ثانیه در ماشین را باز کرده و نقشه سرقت را اجرا می‌کرد. درحالی‌که تحقیقات به شکل ویژه برای دستگیری سارق خودروهای ال۹۰ ادامه داشت چند روز قبل مأموران گشت کلانتری۱۱۲ ابوسعید، مچ دزد تحت تعقیب را هنگام دزدی گرفتند و دستگیرش کردند.

ماجرای سرقت خودرو با چوب بستنی از این قرار بود که مأموران کلانتری در حال گشت‌زنی بودند که چشمشان به مردی افتاد که کلاه به سر داشت و ماسک به‌صورت. رفتارهایش مشکوک و عجیب بود و به همین دلیل مأموران او را زیرنظر گرفتند و لحظاتی بعد، مرد مشکوک به سمت یک خودروی ال۹۰ رفت و با یک چوب بستنی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن در ماشین را باز کرد.

همان لحظه مأموران به سمت وی رفتند تا او را دستگیر کنند اما وی به محض دیدن پلیس تصمیم به فرار گرفت. با وجود این مأموران به تعقیب وی پرداختند و لحظاتی بعد موفق شدند او را دستگیر کنند. متهم در بازجویی‌ها به سرقت سریالی وشگرد جدیدش یعنی سرقت خودرو با چوب بستنی از خودروهای ال۹۰ اقرار کرد و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفت.

شیوه جدید سرقت از خودروی ال نود

همشهری

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx