قیمت خودرو

پژو 207 رکوردشکنی کرد!/ جدول قیمت خودرو 28 آذر 1401

بازار خودرو امروز هم از افزایش قیمت‌ها جا نماند. اگرچه روند صعودی قیمت خودرو نسبت به روز گذشته آهسته بود اما به طور میانگین قیمت محصولات پرفروش ایران خودرو و سایپا نسبت به دوشنبه هفته گذشته ۳۰ میلیون بالا رفته است.

به گزارش آی‌زندگی؛ بررسی آگهی‌های خریدوفروش خودرو در سایت‌های اینترنتی نشان می‌دهد که تغییر قیمت خودرو ساعتی شده است. قیمت خودروهای آگهی شده طی یک روز ممکن است تا ۳ بار هم افزایش پیدا کند. در این شرایط اگر شما کار امروز را به فردا بیندازید و تنها یک روز دیرتر برای فروش خودرو اقدام کنید، در بدترین شرایط ۵ میلیون سود می‌کنید!

قیمت خودرو امروز سه‌شنبه، 28 آذر 1401

وعده های وزیر صمت هم درباره واردات خودرو و گفته‌های او مبنی بر اینکه خودروهای خارجی می‌توانند بازار آشفته را آرام کند هنوز محقق نشده است. او اعلام کرده بود که هماهنگی برای واردات خودرو و اولین ثبت سفارش خودرو انجام شده، نخستین خودرو‌های وارداتی نیز هفته آخر آذرماه به ایران می‌آید.

سخنگوی گمرک نیز در واکنش به گفته فاطمی امین گفته است:

در حال حاضر هیچ خودرویی به گمرک نرسیده است که بتوانیم درباره جزییات آن اظهارنظری کنیم. ما این موضوع را از سخنگوی وزارت صمت پیگیر شدیم که حاضر به پاسخ نشدند.

در ادامه قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییرات آنها نسبت به روز گذشته و همچنین دوشنبه هفته پیش (۲۱ آذرماه) را می‌خوانید.

قیمت خودرو

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ دوباره با افزایش ۶ میلیونی نسبت به روز گذشته گران شد و به ۳۹۸ میلیون رسید. این خودرو دوشنبه هفته گذشته ۳۶۵ میلیون تومان قیمت داشت.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم ۵ میلیون افزایش ثبت کرد ۴۵۵ میلیون تومان شد درحالی که هفته گذشته ۳۵ میلیون ارزان تر بود.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما امروز ۵۴۵ میلیون تومان به ثبت رسید که نسبت به روز گذشته ۱۰ و هفته گذشته ۳۵ میلیون بالا رفته است.

قیمت پژو پارس LX نسبت به روز گذشته حوالی ۴۸۵ میلیون ثابت ماند اما نسبت به دوشنبه هفته گذشته ۲۵ میلیون بالا رفت است.

قیمت رانا پانوراما نیز حوالی ۴۵۰ میلیون تومان ثابت ماند اما در معاملات دوشنبه هفته گذشته ۳۰ میلیون ارزان تر بود.

قیمت سمند (سورن پلاس بنزینی) در معاملات امروز بدون تغییر حوالی ۴۴۵ میلیون تومان اعلام شد. این خودرو طی یک هفته گذشته ۴۰ میلیون گران شده است.

قیمت خودرو

قیمت سایپا

قیمت تیبا صندوقدار با ثبت ۲ میلیون تومان نسبت به روز گذشته معاملات امروز را حوالی ۲۵۰ میلیون تومان استارت زد. این خودرو هفته گذشته ۲۳۲ میلیون تومان قیمت داشت.

قیمت کوییک R نیز ۲ میلیون تومان افزایش داشت و حوالی ۲۷۰ میلیون تومان اعلام شد و نسبت به دوشنبه هفته گذشته ۲۰ میلیون گران شد.

قیمت کوییک دنده ای ۱۴۰۱ به ۲۶۵ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون و هفته گذشته ۲۵ میلیون گران شده است.

شاهین هم ۱۰ میلیون افزایش قیمت داشت. قیمت شاهین با این افزایش به ۴۷۰ میلیون تومان رسید و نسبت به هفته گذشته ۴۰ میلیون گران شد.

قیمت پراید (۱۱۱‌ SE) هم نسبت به روز گذشته ۳ میلیون افزایش یافت و ۲۳۰ میلیون تومان معامله شد. این خودرو هفته گذشته ۲۱۸ میلیون قیمت داشت.

قیمت ساینا به ۲۶۵ میلیون تومان رسید درحالی که هفته گذشته ۱۷ میلیون ارزان تر بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
Tags:
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx