کار قشنگ بازیکنان برزیل برای پله

کار زیبای بازیکنان برزیل برای پله

بازیکنان تیم ملی برزیل در پایان دیدار برابر کره جنوبی، بنری از پله را به نمایش گذاشتند.

به گزارش آی‌زندگی؛ فوق ستاره دنیای فوتبال، این روز‌ها در بیمارستان به سر می‌برد. پله که افتخارات و دستاورد‌های مختلفی را در سال‌های دور با تیم ملی برزیل کسب کرده، سالهاست که درگیر بیماری است و چند روز پیش نیز شایعاتی در مورد سلامتی او منتشر شد.

پله چند روزی است که در بیمارستان آلبرت اینشتین سائوپائولو بستری شده و تحت مراقبت پزشکان قرار دارد. خبری درباره اینکه بدن او به شیمی درمانی واکنش منفی نشان داده، باعث نگرانی جامعه فوتبال و بخصوص برزیلی‌ها شد که منجر به انتشار یک اطلاعیه در شبکه‌های اجتماعی توسط پله شد.

او در این پست اینستاگرامی اعلام کرد که “من قوی هستم، بسیار هیجان زده هستم و طبق معمول به درمان خود ادامه می‌دهم” و با بیان این جملات، هواداران فوتبال در برزیل را از نگرانی درآورد.

سلسائو نیز در دیدار خود از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، به مصاف کره جنوبی رفت. شاگردان تیته با نتیجه چهار بر یک از سد نماینده آسیا گذشتند و در پایان این دیدار، نوشته‌ای را برابر دوربین‌های عکاسان گرفتند.

در این بنر که روی آن تصویر و نام پله درج شده بود، بازیکنان برای این فوق ستاره برزیل آرزوی سلامتی کردند تا نشان دهند به فکر پله که یکی از بزرگان تاریخ فوتبال است، هستند.

کار قشنگ بازیکنان برزیل برای پله

کار قشنگ بازیکنان برزیل برای پله

منبع: ورزش سه

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx