قیمت دلار، طلا و سکه

قیمت دلار، یورو، سکه و طلا امروز دوشنبه، 11 مهر 1401

به گزارش آی‌زندگی؛ امروز کانون صرافان قیمت دلار را ۳۱ هزار و ۴۱۲ تومان برای خرید و ۳۱ هزار و ۷۵۷ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۸ هزار و ۵۳۹ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۲۶ تومان برای فروش معامله می‌شود.

قیمت دلار در صرافی های رسمی
کانون صرافان نیز نرخ دلار را ۳۱ هزار و ۴۱۲ تومان برای خرید و ۳۱ هزار و ۷۵۷ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۳۱ هزار و ۳۴۲ تومان برای خرید و ۳۱ هزار و ۶۹۸ تومان برای فروش اعلام کرده بود.

قیمت دلار در صرافی ملی
همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۸ هزار و ۵۳۹ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۲۶ تومان برای فروش معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۸ هزار و ۵۵۶ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۴۳ تومان برای فروش قیمت خورده بود.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی
در بازار متشکل نیز امروز دلار ۲۸ هزار و ۶۸۰ تومان قیمت خورد.

قیمت یورو امروز ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۱

«یورو» یکای پول کشورهای منطقه یورو است که به ۱۰۰ سنت تقسیم می‌شود. به‌کارگیری یورو از ابتدای ژانویه سال ۲۰۰۲ رسماً در کشورهای آلمان، فرانسه، بلژیک، اتریش، اسپانیا، پرتغال، یونان، ایتالیا، ایرلند، لوکزامبورگ، هلند و فنلاند آغاز شد و اکنون در ۱۹ کشور از ۲۷ عضو اتحادیه اروپا به‌طور رسمی در جریان است. ایران در برخی از مبادلات تجاری خود با کشورهای اروپایی و آسیایی از ارز یورو استفاده می‌کند.

قیمت یورو ۱۱ مهر
قیمت یورو در آغاز معاملات بازار ارز ۱۱ مهر ماه در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۵۵۶ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۸۴۳ تومان برای فروش اعلام شد.

قیمت انواع سکه
قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۱۱ مهر در نیمه اول معاملات افزایش پیدا کرد، اما سکه‌های تمام بهار آزادی (طرح قدیم) و گرمی با نرخ کمتری فروخته شدند. قیمت سکه امامی صبح امروز درحالی ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان به‌ثبت رسید که عصر دیروز این سکه را ۱۵ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان می‌فروختند. قیمت سکه تمام‌بهار آزادی، اما با افت ۱۵۰ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. سکه گرمی هم که امروز سه میلیون و ۱۴۰ هزار تومان فروخته شد، دیروز سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان عرضه می‌شد.

قیمت طلا ۱۸ عیار
قیمت طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۱۱ مهر در جریان اولین معاملات بازار هزار تومان افزایش پیدا کرد. قیمت طلا ۱۸ عیار صبح امروز یک میلیون و ۳۷۷ هزار تومان به‌ثبت رسید درحالی که عصر دیروز یک میلیون و ۳۷۶ هزار تومان به‌ثبت رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین/فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx