امکان مخفی مروگر گوگل برای جستجوی سریع در فضای مجازی

آی زندگی– جستجو در صفحات اینترنتی و بالا بردن سرعت کار همیشه برای جستجوگران در مرورگرهای اینترنتی یک چالش بوده و همیشه کاربران به دنبال راه هایی برای بالا بردن این سرعت بوده اند. در مرورگر کروم شرکت گوگل امکانی برای جستجوی سریع تر صفحات اینترنتی وجود دارد که می تواند به این امر کمک بسیاری کند.

چگونه قابلیت جستجوی جانبی را در گوگل کروم فعال کنیم

برای استفاده از این امکان مرورگر کروم به منظور صرفه جویی در زمان، «chrome:flags» را در نوار آدرس کروم وارد کنید. این آدرس فهرستی از تمام ویژگی‌های آزمایشی که کروم در حال حاضر ارائه می‌کند باز می‌کند. از منوی کشویی، وضعیت آن را به «فعال» تغییر دهید. کروم از شما می خواهد که مرورگر را مجددا راه اندازی کنید. روی دکمه «راه اندازی مجدد» از پایین صفحه کلیک کنید. (اگر این ویژگی را در لیست نمی‌بینید، مرورگر کروم خود را به‌روزرسانی کنید.)

نحوه استفاده از قابلیت جستجوی جانبی در کروم

روی هر نتیجه جستجو کلیک کنید. یک دکمه جدید “G” را در کنار نماد بارگذاری مجدد خواهید دید. پس از کلیک بر روی آن، کل صفحه جستجو در نوار کناری سمت چپ نشان داده می شود. اکنون می‌توانید به سرعت از اولین نتیجه جستجو به صفحه هفتم تغییر دهید، بدون اینکه به صفحه دیگری بروید یا به برگه‌ای دور و دور بروید. پس از اتمام کار، برگه را ببندید یا روی دکمه “G” کلیک کنید تا با نوار کناری خداحافظی کنید.

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx