محافظت از خودروها در مقابل نور خورشید

آی زندگی– می دانید که برای محافظت از شما در برابر نور خورشید به کرم ضد آفتاب و لایه هایی نیاز دارید تا مبادا دچار آفتاب سوختگی شدید. منطقی است که اگر اشعه ماوراء بنفش می تواند برای شما مضر باشد، می تواند برای چیزهای دیگر مضر باشد، حتی برای چیزهایی که روی پوست پوشیده نشده اند.

آیا نور خورشید می تواند به وسیله نقلیه شما آسیب برساند؟

آفتاب می تواند با اکسید کردن رنگ به ظاهر خودروی شما آسیب برساند و حتی می تواند فضای داخلی را خشک و کهنه کند، به خصوص اگر از چرم ساخته شده باشد. علاوه بر این، گرما می تواند بر سیستم خنک کننده، مایعات، باتری و تهویه مطبوع شما تأثیر بگذارد. این مسائل از مبتنی بر غرور تا تأثیر واقعی بر ایمنی شما متغیر است، بنابراین مهم است که از زوایای مختلف با تأثیر خورشید بر اتومبیل خود مقابله کنید.

چگونه از عملکرد خودرو خود در برابر نور خورشید محافظت کنید

طبق گفته شرکت State Farm، شما باید مطمئن شوید که وسیله نقلیه شما به خوبی کار می کند، تسمه ها را چک کنید و ضد یخ یا مایع خنک کننده خود را به طور منظم تخلیه کنید. زمانی که سطح مایع شما کمتر از حد توصیه شده باشد، احتمال گرمای بیش از حد وجود دارد، بنابراین روغن موتور، روغن گیربکس، روغن فرمان برقی و روغن ترمز را نیز به طور منظم چک کنید.

چگونه از ظاهر خودرو خود در برابر نور خورشید محافظت کنیم

بدیهی است که ایمنی و عملکرد خودروی شما مهمتر از زیبایی آن است، اما این بدان معنا نیست که ظاهر و راحتی یکی از گران ترین خریدهای شما نیز مهم نیست.

داشبورد خود را با یک پارچه میکروفیبر پاک کنید، زیرا کثیفی می تواند باعث خرابی بیشتر شود. از روکش صندلی برای محافظت و خنک کردن صندلی ها استفاده کنید.

ماشین را اغلب بشویید و خشک کنید، زیرا آفتاب و گرما می توانند رنگ را از بین ببرند و ترک بخورند که با خاراندن خاک و گرد و غبار تشدید می شود.

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx