چرا دویدن در آب برای سلامتی مفیدتر است

آی زندگی– معمولاً همه از آب برای شنا کردن استفاده می کنند ولی ورزشکاران حرفه ای یکی از تمرین های اصلی خود را به دویدن در آب اختصاص می دهند چون دویدن در آب شگفت انگیز است.

دویدن در آب به طور سنتی برای توانبخشی جراحت و آسیب های جسمانی استفاده می شود، ولی یک راه عالی نیز برای بهبود تناسب اندام قلبی عروقی، تقویت قدرت و دیگر مزیات دیگر است.

چرا دویدن در آب به عنوان یک روش تمرینی در بین دوندگان معمولی و ورزشکاران حرفه ای محبوب شده است. در دسترس‌ترین روش دویدن آزاد است که می‌توان آن را در هر مکان و هر زمان انجام داد، و نیازی به لباس‌های خاصی هم ندارد. می‌توانید در هر دریاچه، استخر یا هر جای دیگری بدوید.

باعث ایجاد قدرت، قدرت و استقامت می شود

از آنجایی که آب از هوا متراکم تر است هنگام حرکت با مقاومت بیشتری مواجه می شوید که باعث می شود ورزش سخت تر شود. و هرچه سریعتر حرکت کنید – احساس سختی بیشتری خواهید داشت.

تناسب اندام قلبی عروقی را بهبود می بخشد

قلب و ریه های شما با دویدن در آب قوی تر و کارآمدتر می شوند و این حداکثر ظرفیت هوازی شما را بهبود می بخشد (حداکثر مقدار اکسیژنی که بدن شما می تواند جذب و استفاده کند).

تناسب اندام عصبی عضلانی شما را افزایش می دهد

دویدن در آب می‌تواند عملکرد مسیرهای عصبی و پیام‌های عصبی به ماهیچه‌های فعال شما را بهبود بخشد، که می‌تواند عملکرد دویدن شما را بهبود بخشد.

می توان از آن برای توانبخشی استفاده کرد

آب یک محیط تمرینی و تمرینی منحصربه‌فرد برای توانبخشی فراهم می‌کند.

همه ما می‌توانیم از آب جاری بهره ببریم، اما هر کسی که از درد مزمن، پوکی استخوان، آرتریت، چاقی، دیابت، آسیب، یا فشار خون بالا رنج می‌برد، می‌تواند سلامت خود را به شدت بهبود بخشد.

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx