چرا از ورزش کردن لذت نمی بریم ؟

آی زندگی– ورزش و پیاده روی همانقدر که برای انسان مفید است برای بیشتر افراد سخت و طاقت فرساست. بسیاری از کسانی که ورزش می کنند این سختی را تحمل می کنند تا به وزن ایده آل و سلامتی جسمی برسند ولی شاید کمتر کسی است که از ورزش کردن لذت می برد. مگان واتراسپون دونده و ورزشکار انگلیسی برای لذت بردن از دویدن چند توصیه دارد که ممکن است برای همه اقشار سنی مفید باشد. به عقیده این ورزشکار زن انگلیسی باید قبل از ورزش افکار مثبت به فعالیت جسمانی تزریق شود تا فعالیت سخت جسمی به اموری لذت بخش تبدیل شود.

همانطور که تناسب اندام شما بهبود می یابد، سرعت را افزایش دهید تا سرعتی را حفظ کنید که نتوانید یک مکالمه ثابت داشته باشید. پس از یک ماه انجام سه جلسه 30 دقیقه ای در هفته، توانایی جدید خود را در دویدن آزمایش کنید. تعجب نکنید اگر از اولین دویدن خود به دلیل افزایش آمادگی قلبی خود لذت می برید.

چگونه از دویدن زمانی که از آن متنفر هستید لذت ببرید

برای لذت بردن از ورزش بهتر است این افکار را با خودتان مرور کنید:

  • مردم درباره ورزش کردن من چه فکرهایی می کنند.
  • چرا وقتی می دوم اینقدر بی دست و پا به نظر می رسم؟
  • چرا اینقدر نفسم بند می آید؟
  • چرا نمی توانم سریع تر بروم؟
  • کاش حالت بهتری داشتم.

یک دقیقه به فعالیتی فکر کنید که برای شما نسبتاً آسان است و دیگران آرزو می کنند در آن بهتر باشند.

شاید فضایی منظم داشته باشید، برای مطالعه وقت بگذارید و بتوانید چالش های دشوار در محل کار را حل کنید یا یک ساز را به خوبی بنوازی.

این احتمال وجود دارد که وقتی درگیر فعالیت هایی هستید که از آن لذت می برید، صدایی که در ذهن شما وجود دارد، چیزهای بسیار بهتری برای شما تداعی می کند.

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx