تصاویر جالب گپ‌زدن مسی و رونالدو در مراسم بهترین‌های فیفا

دوشنبه شب و پیش از شروع مراسم بهترین‌های سال فیفا در پاریس، لیونل مسی و رونالدو نازاریو خوش‌وبش گرمی با یکدیگر داشتند و برای دقایقی با هم صحبت کردند.

به گزارش آی‌زندگی؛ لیونل مسی دوشنبه در پاریس برای دومین بار توانست عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را کسب کند. اکثر جوایز مهم نیز به آرژانتینی‌ها رسید که توانسته بودند در جام جهانی ۲۰۲۲ قهرمان شوند.

پیش از شروع مراسم و زمانی که مسی همراه همسرش در حال ورود به سالن بود، با رونالدو نازاریو برخورد کرد و این دو به گرمی با یکدیگر خوش‌وبش کردند. دوربین‌های شبکه دازن نیز این مکالمه را شکار کردند.

ابتدا رونالدو قهرمانی جهان را به مسی تبریک گفت: «تبریک لئو به خاطر قهرمانی جام جهانی. شیرین بود، نه؟ دیدم چقدر خوشحال بودی و من هم برایت بسیار خوشحال شدم.»

جالب اینکه مسی ضمن تشکر از رونالدو به دربی اخیر رئال و اتلتیکو اشاره کرد که رونالدو به عنوان کارشناس شبکه دازن در برنابئو حضور داشت: «در دربی دیدمت که صحبت می‌کردی.»

رونالدو در پاسخ گفت: «بله، سیمئونه معتقد بود آن صحنه پنالتی نبود. او حتی ضربه آرنج کوریا به رودیگر را هم خطا نمی‌دانست.» رونالدو در پایان گفت: «په په کاستا (دوست مسی) را دیدم و به او گفتم تمام هفته را در پاریس هستم. اگر این‌طور باشد، می‌توانیم با هم یک قهوه بنوشیم (می‌خندد).»

ورزش سه

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx