کرم ویتامینE

اگزما را در یک هفته با این پماد گیاهی درمان کنید

درماتیت آتوپیک یا اگزمای سرشتی، شایعترین بیماری التهابی مـزمن و عودکننـده دوران نـوزادی و کـودکی اسـت کـه بـه نـدرت تـا بزرگسالی ادامه پیدا میکند .

به گزارش آی‌زندگی، درماتیت آتوپیک یا اگزمای سرشتی، شایعترین بیماری التهابی مـزمن و عودکننـده دوران نـوزادی و کـودکی اسـت کـه بـه نـدرت تـا بزرگسالی ادامه پیدا میکند . اگزما شامل سه گروه اصلی است : ضایعات التهابی اگزمایی را به سه گروه اصلی می‌توان تقسیم نمود:

به نقل از بهداشت‌نیوز، التهاب اگزمایی حاد؛ این نوع التهاب با ضایعات قرمز روشن و متورم همراه با دانه های آبدار و با خارش شدید مشخص میشود. التهاب اگزمایی تحت حاد؛ این حالت با ضایعات پوسته دار قرمز با خراش و نمای فلسی شکل پوست و با خارش خفیف تا متوسط و بدون دانه‌های آبدار مشخص میشود.  التهاب اگزمایی مزمن؛ این حالت با افزایش ضخامت پوست، تشدید خطوط پوستی، خراش و ترکهای پوستی و خارش متوسط تا شدید مشخص می‌شود. در کل اگزما به قرمزی و التهاب پوست اطلاق می شود که منجر به خارش، سوزش و نهایتا برجستگی های پوسته پوسته ای روی سطح پوست می شود.

درمان:

اولین قدم درمان این است که پوست دیگر در تماس با ماده حساسیت‌زا یا محرک قرار نگیرد. پماد گیاهی حاوی اسانس گیاهان نعناع، اوکالیپتوس، میخک و دارچین بر روی انواع مزمن اگزما بیشترین تأثیر را دارد و در اکثر موارد طی یک هفته و در بعضی موارد در دو هفته بهبودی کامل حاصل می‌شود.

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx