این لوبیا منبع عالی منیزیم و ویتامین ب ۹ است

لوبیا سفید {یا لوبیای دریایی} منبع عالی منیزیم و ویتامین ب ۹ بوده که برای سلامت قلب و عروق به دلیل جلوگیری از فشار خون بالا مفید است.

به گزارش آی زندگی و به نقل از msn، همچنین لوبیا سفید منبع غنی فیبر است که برای پیشگیری و مبارزه با یبوست وارد عمل شده و از تورم شکم ناشی از یبوست جلوگیری می‌کند.

از خواص دیگر لوبیا سفید این است که با ایجاد احساس سیری طولانی مدت به کاهش وزن کمک کرده و از پرخوری در زمان غذا جلوگیری می‌کند.

به عقیده کارشناسان لوبیا سفید سرشار از مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم و پروتئین است که به سلامت عضلات و استخوان کمک می‌کند.

همچنین لوبیا سفید سرشار از آنتی اکسیدان و مواد شیمیایی گیاهی است و ممکن است از آسیب سلولی محافظت کرده و سیستم ایمنی را تقویت کند.

لوبیا سفید سرشار از کربوهیدرات و فیبرهای پیچیده است که ممکن است به کنترل سطح قند خون، کنترل اشتها و سلامت گوارش کمک کند.

دلیل نامیدن آن به عنوان لوبیای دریایی این است که نیروی دریایی آمریکا از اواسط ۱۸۰۰ لوبیا را به عنوان غذای اصلی برای ملوانان خود سرو می‌کند و اصولا لوبیای سفید بومی آمریکا است.

در استرالیا نیز تولید لوبیا سفید به عنوان راهی اقتصادی برای تامین غذای مقوی سربازان آمریکایی مستقر در کوئینزلند ضروری شد و آن زمان به آن لوبیا یانکی هم می‌گفتند.

 

1 1 رای
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx