کار خیر دختر اوکراینی در حق گربه‌های آواره شده بر اثر جنگ+ ویدئو

رفتار جالب دختر اوکراینی برای گربه‌های آواره شده بر اثر جنگ! +فیلم

جنگ در اوکراین که ده‌ها هزار نفر را کشته، میلیون‌ها نفر را مجبور به فرار کرده و کل شهر‌ها را به ویرانه تبدیل کرده است، تأثیر عمیقی بر حیوانات خانگی داشته است.

به گزارش آی‌زندگی؛ یک دختر نوجوان اوکراینی وظیفه غذا دادن به گربه‌های ولگرد محله‌اش را که به دلیل ویرانی‌های ناشی از جنگ آواره شده‌اند بر عهده گرفته است.

ورونیکا کراسویچ ۱۱ ساله در نزدیکی ویرانه‌های خانه اش در شمال اوکراین زیر آوار خم شد و یک کیسه غذا برای دو گربه قرار داد.

تقریباً یک سال قبل از آن، گلوله‌های روسی به آپارتمان طبقه نهم خانواده او در شهر بورودیانکا اصابت کرد.

به محض اینکه امن شد، ورونیکا برای پیدا کردن گربه اش ماسیک بیرون رفت. وی می‌گوید: می‌خواستم به او غذا بدهم و بعد همه گربه‌های دیگر را اینجا دیدم. من برای آن‌ها متاسف شدم؛ و بدین ترتیب ماموریت ورونیکا برای مراقبت از حیوانات خانگی که درست مانند او خانه‌های خود را در هرج و مرج جنگ از دست داده بودند آغاز شد.

این دختر اوکراینی گفت: من در محله می‌گردم و دنبال گربه‌های ولگرد می‌گردم تا مطمئن شوم که آن‌ها غذا دارند. حتی می‌دانم کجا زندگی می‌کنند.

ورونیکا سرانجام ماسیک را پیدا کرد، اما او وحشی شده بود. ما می‌خواستیم او را به خانه ببریم، اما دیگر نمی‌توانستیم. حالا این گربه یکی از افرادی است که به طور منظم در جلسات غذا خوردن حضور دارد، وقتی او می‌رسد با عجله بالا می‌آید، سپس به خانه جدیدش دور از زمین بازی ویران شده در پای بلوک آپارتمانی ویران شده عقب‌نشینی می‌کند.

اوکسانا، مادر ورونیکا گفت: درگیری که ده‌ها هزار نفر را کشته، میلیون‌ها نفر را مجبور به فرار کرده و کل شهر‌ها را به ویرانه تبدیل کرده است، تأثیر عمیقی بر حیوانات خانگی و حیوانات باقی مانده در ویرانه‌ها داشته است.

اوکسانا در حالی که بغض کرده بود گفت: این جنگ، این آزادی… امیدوارم ما در آن پیروز شویم.

فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx