اتهام جدید شایسته جواد خیابانی است یا نه؟+ فیلم

جواد خیابانی مجری و گزارشگر تلویزیون دوباره مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش آی‌زندگی؛ جواد خیابانی مجری و گزارشگر تلویزیون چندسالی می‌شود که در فضای رسانه‌ای مورد توجه است. او که یکی از قدیمی‌ترین گزارشگران تلویزیونی محسوب می‌شود مدت‌هاست به واسطه سوتی و البته جملات بعضا عجیب مورد توجه و انتقاد قرار گرفته است.

اگرچه خیابانی بار‌ها تلاش کرده درباره چنین مواردی در گفتگو‌های متعدد توضیح دهد و اشتباه را حق هر انسانی بداند، ولی نگاه به او در این چند ساله عوض نشده است. گو اینکه هنوز هم صدای متفاوت این گزارشگر مورد پسند عده زیادی است و اعتقاد دارند اگر خودش باشد و یک دیدار مثل بازی ایران و استرالیا گزارش کند بخشی از هجمه‌های موجود علیه او از بین می‌رود.

به هر روی، جواد خیابانی همین روز‌ها دوباره در کانون توجه قرار گرفته و دست بر قضا این بار، اتفاق جدید ارتباطی با گزارش کردن یا مجری بودنش در تلویزیون نیست. اخیرا فیلمی کوتاه از جواد خیابانی و محمدحسین میثاقی در خوی منتشر شده که آن‌ها را در حال کمک و یا تدارک کمک به زلزله زده‌ها نشان می‌دهد. با این حال، تعدد دوربین‌های فیلمبرداری و عکاسی اطراف این دو نفر، این اتهام را متوجه جواد خیابانی کرده که برای ریا چنین کاری کرده‌اند. موضوعی که البته با توجه به شناختی که از خیابانی می‌رود چندان درباره اش صدق نمی‌کند. اگرچه نیت‌خوانی افراد کار چندان ساده‌ای نیست، ولی جواد خیابانی پیش‌تر در اتفاقات مشابه هم تلاش کرده بود سهم خودش را در حد توان انجام دهد. به هر حال، اتهام تازه جواد خیابانی بعد از انتشار فیلم اخیر، تبدیل به سوژه خبرساز دیگری برای فضای مجازی شده است.

فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx