تعطیلی مدارس دوشنبه 24 بهمن 1401/ مدارس این استان ها فردا تعطیل شده است

برنامه تعطیلی مدارس دوشنبه 24 بهمن ماه و اخبار مربوط به این سوال که دوشنبه 24 بهمن ماه مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند.

به گزارش آی‌زندگی؛  تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس دوشنبه 24 بهمن ماه از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها دوشنبه 24 بهمن ماه تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست تعطیلی مدارس دوشنبه 24 بهمن ماه را منتشر خواهیم کرد.

مدارس کرمانشاه فردا دوشنبه تعطیل شد

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس نوبت صبح کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های صحنه، سنقروکلیایی، هرسین و کنگاور و بخش‌های دینور و بیستون، فردا (دوشنبه) غیرحضوری است.

بارش برف در استان تهران تا فردا ادامه دارد

مدیر کل هواشناسی استان تهران:

بر اساس آخرین آمار بارشی در همه ایستگاه‌های شهرستان‌های استان تهران، بارش برف ادامه دارد.

تا این لحظه در ایستگاه فرودگاه مهرآباد ۵ سانتی‌متر و در لواسانات ۱۴ سانتی‌متر و اقدسیه ۱۰ سانتی‌متر گزارش شده و در دیگر ایستگاه‌ها میزان بارش کم بود.

انتظار می‌رود شرایط بارشی تا نیمه شب و صبح فردا ادامه‌دار باشد و به تدریج از شدت بارش‌ها کم شده و تا ظهر فردا شدت ابرها کاهش می‌یابد.

از روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگر وارد استان تهران می‌شود که بارش‌های دیگری چون باران و برف به‌همراه خواهد داشت.

ادارات و مراکز آموزشی همدان فردا تعطیل است

مدیریت بحران استانداری همدان: با توجه به بارش برف، برودت هوا و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان، ادارات و مراکز آموزشی این استان فردا تعطیل و فعالیت کارمندان به صورت دورکاری و غیرحضوری است./تسنیم

مدارس قزوین غیرحضوری شد

روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین:

با توجه به برودت هوا و یخبندان تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه تعطیل است و کلاس‌ درس به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رصدورزشی

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx