حمله یک سگ پیت بول به مُدل کالیفرنیایی خبرساز شد! +فیلم

زندگی یک ۲۳ ساله اهل کالیفرنیا هنگامی که سگ پیت بول پسر عمویش به او حمله کرد و لب بالایی‌اش را گاز گرفت برای همیشه تغییر کرد.

به گزارش آی‌زندگی؛ یک مدل ۲۳ ساله که لب بالایی‌اش توسط یک سگ پیت بول کنده شد، سرانجام پس از انجام چندین عمل جراحی می‌تواند لبخند بزند.

بروکلین خوری، اهل میشن ویهو ایالت کالیفرنیا، پس از انجام چندین عمل جراحی شدید ۲۰ ساعته در دو سال و نیم گذشته، ظاهر جدید تکان دهنده خود را به نمایش گذاشته است.

وی که به ظاهر جدید خود می‌بالید، نشان داد که به طور معجزه آسایی می‌تواند لبخند بزند. بروکلین در سال ۲۰۲۰ در یک حادثه دلخراش لب بالایی خود را پس از اینکه سگ پیت بول آن را گاز گرفت از دست داد.

بروکلین از زمانی که در سال ۲۰۲۰ مورد حمله قرار گرفت، تحت عمل‌های جراحی زیادی قرار گرفته است می‌ید که هنوز راه زیادی در پیش دارد، اما طرفدارانش به او انگیزه زیادی می‌دهند.

این زن توضیح داد که سطح اعتماد به نفس او از زمان حمله افزایش یافته است. وی گفت: من یاد گرفته ام که فقط خودم را دوست داشته باشم و همه چیز اطرافم را دوست داشته باشم و هیچ چیز را بدیهی ندانم.

بروکلین افزود که حالا فرد شادتری است و متوجه شده است که خیلی چیز‌ها برای زندگی کردن دارد. وی گفت که آرزو دارد به سر کار برگردد، اما هنوز در حال انجام عمل‌های جراحی است.

این حادثه دلخراش در ۲ نوامبر ۲۰۲۰، زمانی که او برای دیدار با خانواده در آریزونا بود، رخ داد. او گفت که سگ پیت بول مثل یک اسباب بازی سرش را تکان می‌داد و در نهایت تمام لب بالایی و قسمت‌هایی از بینی او را جدا کرد. وی گفت که سگ پیت بول از دهان من آویزان بود.

در طول اولین جراحی ۲۰ ساعته این مدل، پزشکان پوست و یک سرخرگ را از بازوی او برداشتند و آن را به دهان او وصل کردند تا به عنوان یک لب جدید عمل کند.

او از آن زمان پس از انجام شش عمل جراحی، تحولی باورنکردنی بدست آورده است. این جراحی‌ها توسط دکتر نیکلاس دو انجام شد.

دکتر نیکلاس می‌گوید در جراحی پلاستیک نمی‌توانیم دقیقاً چیز‌هایی را که از دست رفته بود بازسازی کنیم، اما اگر بتوانیم به اندازه کافی کار کنیم، تقریباً برای عموم قابل تشخیص نیست.

حالا بروکلین تقریباً به طور کامل بهبود یافته است و عاشق لبخند زدن است. انتظار می‌رود او در اواخر این ماه یک عمل جراحی دیگر انجام دهد.

فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx