کریستال درمانی

همه آنچه که باید در مورد کریستال درمانی بدانید

کریستال درمانی یک روش باستانی است که ریشه آن به هزاران سال قبل بر می گردد. طبق این روش کریستال‌های خاص دارای تابش و جذب انرژی هستند و می‌توان از آن برای شفای بدن و ذهن استفاده کرد.

به گزارش آی زندگی و به نقل از artofhealthyliving، در این پست، نگاهی دقیق‌تر به نحوه عملکرد کریستال درمانی و میزان اثربخشی آن می‌اندازیم.

در یک جلسه کریستال درمانی، کریستال های منتخب را در نزدیکی یا روی نواحی مورد نظر بدن قرار می‌دهند.

طرفداران این روش معتقد هستند که انرژی کریستال به ایجاد تغییرات مثبت در سلامت جسمی، روانی و معنوی شخصی کمک می‌کند.

از نظر آن ها کریستال ها دارای یک قدرت یا فرکانس برای ارتباط عمیق‌تر با انرژی منبع  هستند.

هر نوع کریستال ارتعاش انرژی منحصر به فرد را دارد.

از نظر پیشینه، تمدن‌های باستانی مانند یونانی‌ها، چینی‌ها، بومیان آمریکا و بسیاری دیگر از کریستال‌ درمانی استفاده می‌کردند. مصری‌ها حتی مومیایی‌های خود را در کنار سنگ‌های قیمتی قرار می دادند تا به زندگی پس از مرگشان کمک کنند!

چگونه کریستال های مناسب را برای درمان انتخاب می‌کنند:

وقتی نوبت به انتخاب کریستال ها می‌رسد، باید به نوع درمان توجه شود.  هنگام استفاده از کریستال ها، محیط نیز مهم است. مطمئن شوید که در فضایی هستید که در آن احساس راحتی می‌کنید.

فواید کریستال درمانی

کریستال ها زمانی که به صورت استراتژیک استفاده شوند؛ دارای خواص درمانی قوی هستند. پزشکان بر این باورند که قرار دادن کریستال‌ها بر روی بدن می‌تواند اثرات متعادل فیزیکی، ذهنی و روحی ایجاد کند.

این درمان در روش درمانی مانند ماساژ یا مدیتیشن نیز استفاده می‌شود.

علاوه بر این، داشتن کریستال ها در نزدیکی خود در مدیتیشن یا حتی حمل کردن کریستال ها می‌تواند تمرکز و همچنین تعادل احساسات را بهبود بخشد.

استفاده منظم از کریستال‌ها می‌تواند سطح استرس را کاهش داده، خودآگاهی و ارتباط معنوی فرد را ارتقا دهد، به پرورش افکار مثبت کمک کند و انگیزه را بیشتر کند.

از سلامت جسمی و روانی گرفته تا کمک به فرد برای دستیابی به اهداف، مزایای زیادی از کریستال درمانی به دست می‌آید. اگر به دنبال راهی طبیعی برای بهبود سلامتی تان هستید، کریستال درمانی می تواند روش مناسبی برای شما باشد.

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx