همسر دیوید بکهام ۲۵سال است این رژیم غذایی را دارد!

دیوید بکهام ادعا کرد که همسرش ویکتوریا بکهام، در ۲۵ سال گذشته هرگز رژیم غذایی خود را تغییر نداده است او هر روز یک نوع وعده غذایی را می‌خورد!

به گزارش آی‌زندگی؛ ویکتوریا بکهام از قرار معلوم علاقه ای به تغییر وعده های غذایی اش ندارد چرا که همسرش دیوید بکهام می گوید این خواننده ی سابق گروه اسپایس گرلز در ۲۵ سال گذشته هر روز یک غذای تکراری خورده است. بکهام در بخشی از مصاحبه ی جدیدش، هنگامی که از علائق غذایی خود می گفت، این موضوع را مطرح کرد.

بکهام ۴۶ ساله گفت: «وقتی چیز خوشمزه ای می خورم دلم می خواهد همه امتحانش کنند.» اما اگر یک نفر باشد که از امتحان کردن چیزهای جدید در غذا خوشش نیاید، آن ویکتوریا بکهام است. بکهام در ادامه گفت که از زمان آشنایی اش با همسرش در دهه ی ۱۹۹۰ تاکنون ویکتوریا هر روز یک غذای تکراری خورده است. و از قرار معلوم تلاش های بکهام برای واداشتن ویکتوریا به امتحان کردن چیزهای جدید هم بی نتیجه بوده است. او در اینباره گفت: «متأسفانه با کسی ازدواج کرده ام که ۲۵ سال است یک غذای تکراری می خورد.» «از وقتی با او آشنا شده ام فقط ماهی کبابی و سبزیجات بخارپز خورده. خیلی به ندرت چیز متفاوتی می خورد.» بکهام در ادامه از یک موقعیت نادر گفت که ویکتوریا حاضر به کنار گذاشتن غذای همیشگی اش شده بود. این طراح مد وقتی دختر ۱۰ ساله شان، هارپر را باردار بود، از غذای دیوید خورده بود. بکهام این اتفاق را «حیرت انگیزترین چیز» توصیف کرد. او گفت: «احتمالاً تنها باری که از غذای من خورده زمانی است که هارپر را باردار بود و این حیرت انگیزترین چیز بود.» «یادم نیست چه غذایی بود ولی می دانم که از آن وقت دیگر آن را نخورده.»

برخط نیوز

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx