جوان‌تر

حتما بخوانید: چکار کنیم جوان‌تر به نظر برسیم؟

هیچ چشمه جوانی وجود ندارد، اما آیا راهی برای جوان‌تر به نظر رسیدن به صورت طبیعی است؟ با این نکات تا حدودی می‌توانید چهرهٔ جوان‌تری داشته باشید.

به گزارش آی زندگی و به نقل از eatthis، رژیم غذایی، خواب و ورزش همیشه به عنوان معیار طلایی برای جوان ماندن در نظر گرفته شده است. در اینجا چند نکته علمی وجود دارد که با رعایت آن بسیار جوان‌تر از سن خود به نظر می‌رسید.

سیگار نکشید

اکثر مردم می‌دانند که سیگار برای سلامتی مضر است و می‌تواند علائم اولیه پیری را ایجاد کند. سیگار اثرات مختلفی بر روی پوست شما می‌گذارد و باعث خطوط و چین و چروک‌های ظریف روی پوست می‌شود.

از پوست خود محافظت کنید

مراقبت از پوست برای جوان، سالم و زیبا به نظر رسیدن ضروری است. اولین و مهم‌ترین راه برای محافظت از پوست در برابر پیری زودرس استفاده از کرم ضد آفتاب با حداقل SPF 30 است.

کمد لباس خود را تغییر دهید

تغییر ظاهر شما می‌تواند بر جوان‌تر بودن شما تاثیر بگذارد. به نوع  لباس، سبک و رنگ لباس روزمره خود نگاه کنید. تغییر چند بخش کلیدی می‌تواند ظاهر روزمره شما را شیک‌تر کند.

لبخند بزنید

لبخند نمادی از شادی و جوانی است که می‌تواند تأثیر گسترده‌ای بر سلامت عاطفی و جسمی شما داشته باشد. لبخند صمیمانه می‌تواند با ترشح اندورفین و سایر شل کننده‌های طبیعی مانند اکسی توسین و دوپامین به تقویت خلق و خوی کمک کند. همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و سطح استرس را کاهش می‌دهد.

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx