آیا خمیردندان در ترمیم ترک های صفحه نمایش گوشی اثر گذار است؟+ پاسخ شیائومی

آیا خمیردندان در ترمیم ترک‌های صفحه نمایش گوشی موثر است؟ +پاسخ شیائومی

کاربران تلفن همراه معمولا پس از آسیب دیدن دستگاه خود به ترفندهای مختلفی روی می آورند. یکی از معروف ترین کارها را می توان قرار دادن گوشی موبایل خیس شده درون مقدار زیادی برنج خشک دانست. به گفته برخی، این کار رطوبت تلفن همراه را از بین می برد.

به گزارش آی‌زندگی؛ شیائومی به تازگی یکی از این روش ها را مردود دانسته است. این غول فناوری چینی اخیرا ویدئویی در یوتیوب به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد استفاده از خمیر دندان برای رفع خراش یا ترک خوردگی صفحه نمایش شما بی فایده است.

خمیردندان برای ترمیم نمایشگر

شایعات قدیمی ادعا می کردند که استفاده از خمیر دندان می تواند با پر کردن شکاف ها و صیقل دادن قسمت محدب نمایشگر، خراش یا ترک خوردگی آن را برطرف کند. در ویدئوی منتشر شده توسط این شرکت، به وضوح می بینیم که خمیر دندان هیچ گونه تاثیری در بهبود نمایشگر آسیب دیده ندارد. به گفته این شرکت، استفاده از خمیردندان بیش از اینکه برای نمایشگر فایده داشته باشد، مضر است. مردم از خمیردندان به عنوان یک پولیش برای صاف کردن نمایشگر استفاده می کنند؛ در حالی که ذرات میکرو موجود در خمیر دندان نمی توانند به طور موثر ترک های نمایشگر را ترمیم کنند.

علاوه بر این، خاصیت قلیایی خمیردندان می تواند مقاومت اسیدی پوشش اولئوفوبیک نمایشگر را از بین ببرد. سازندگان تلفن همراه از این پوشش برای جلوگیری از نفوذ چربی های ترشح شده توسط بدن انسان، گردو غبار و لکه های اثرانگشت استفاده می کنند. این شرکت همچنین توصیه می کند که برای مقابله با چنین مشکلاتی بهتر است کاربران به بخش خدمات رسمی مشتریان شیائومی مراجعه کنند.

آیا خمیردندان در ترمیم ترک های صفحه نمایش گوشی اثر گذار است؟+ پاسخ شیائومی

منبع: راهنماتو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx