جایگاه «فول وی آی پی» برای امیر قطر در جام جهانی ۲۰۲۲

جایگاه خیلی «وی آی پی» امیر قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ را ببینید!

امکانات ویژه ورزشگاه‌های قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به این زودی از یاد‌ها نخواهد رفت

به گزارش آی‌زندگی؛ هزینه هنگفت و قابل توجه دولت قطر برای برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ حتی در روز‌های پایانی این رقابت‌‎ها همچنان مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان قرار دارد.

این جام گران قیمت‎‌ترین جام جهانی برگزار شده در تاریخ این مسابقات است و همین باعث شده که بسیاری جدای از دیدار‌های جذاب برگزار شده در طول این رقابت‌ها به حواشی مربوط به این موضوع بپردازند.

یکی از نکات جالب در این مسابقات بخش خاصی است که برای مهمانان بسیار خاص در ورزشگاه‌های متفاوت در نظر گرفته شده است.

در حالی که هواداران عادی باید از تونل‌ها و موانع امنیتی بسیاری عبور کنند تا بتوانند روی سکو‌ها و صندلی‌‎های خریداری شده بنشینند، افرادی که بلیت مربوط به بخش ویژه و بسیار ویژه را در اختیار دارند به هیچ وجه با چنین موانعی برخورد ندارند.

با توجه به این که پیش‌بینی می‌شد این کشور در طول جام جهانی نزدیک به یک میلیون بازدیدکننده داشته باشد، بخش‌های مختلف برای کسب درآمد بیشتر از فروش بلیت‌ها در جام جهانی در نظر گرفته شد که هرکدام ویژگی خاص خودشان را داشتند.

بهترین بخش این ورزشگاه نیز در هر بازی به امیر قطر تعلق داشت. مسیر ورود به این بخش با تمامی بخش‌های دیگر فاصله داشت و از سیستم خاص خودش پیروی می‌کرد.

در واقع تنها هواداران بسیار خاص مانند امیر این کشور که با هلیکوپتر به همراه اطرافیانش به ورزشگاه می‌آمد و سپس به واسطه یک مرسدس بنز تا این بخش همراهی می‌شد قادر به حضور در این قسمت بودند. آن‌ها هرگز نیازی به ارتباط با سایر افراد و ماموران یا حتی عبور از بخش‌های عمومی و دیدار با سایر حاضران و مهمانان نداشتند.

به نظر می‌رسد که قطر با برگزاری جام جهانی در این کشور سطح جدیدی از لوکس بودن را در این مسابقات به نمایش گذاشت که بعید است به این زودی هیچ میزبان دیگری قادر به تکرار آن باشد.

ورزش سه

3 2 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx