ستاره تیم ملی مراکش عاشق آرژانتینی‌ها شده است

ستاره تیم ملی مراکش عاشق آرژانتینی‌ها شده است

یکی از نکات جالب جام جهانی قطر مربوط به دروازه بان و ستاره تیم ملی مراکش یعنی یاسین بونو است. او از طرفداران ستاره سابق تیم ملی آرژانتین محسوب می‌شود. بونو چهارشنبه گذشته در مصاحبه‌ای با مطبوعات آرژانتین به تحسین از آریل اورتگا پرداخت. دروازه بان تیم ملی مراکش همچنین فاش کرد که یکی از طرفداران پر و پاقرص باشگاه ریورپلاته آرژانتین است.

به گزارش آی‌زندگی؛ یاسین بونو یکی از طرفداران تیم ملی آرژانتین محسوب می‌شود.

بونو به کانال آرژانتینی “TyC Sports” گفت: “سگ من آریل نام دارد، من اورتگا را دوست داشتم. این نوع فوتبالیست‌ها در حال از بین رفتن است. او یکی از بازیکنان موردعلاقه من بود و من نام سگم را از روی نام او گذاشتم. ”

بونو همچنین قول داد که لباسی را که در پیروزی مراکش مقابل اسپانیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی بر تن کرده بود، به اورتگا تقدیم کند. این دروازه‌بان گفت: “من می‌خواهم این لباسی را که امروز پوشیدم برای آریل (اورتگا) بفرستم که قبلاً یکی از لباس‌های خود را از ریور برای من فرستاده بود که من طرفدار آن هستم. ”

این بازیکن مراکشی گفت که قبلاً هدایایی از ریورپلاته از طریق هم تیمی هایش دریافت کرده است. بونو برای سویا اسپانیا بازی می‌کند و هدایایی را از طریق اریک لاملا، لوکاس اوکامپوس و گونزالو مونتیل دریافت کرده بود.

اورتگا در سه جام جهانی برای تیم ملی آرژانتین در سال‌های ۱۹۹۴، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۲ بازی کرد. در مجموع او در ۸۶ بازی با پیراهن آلبی سلسته به میدان رفت و ۱۷ گل به ثمر رساند. اورتگا برای باشگاه‌هایی مانند ریورپلاته، والنسیا، سمپدوریا و فنرباغچه نیز بازی کرده است.

منبع: فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx