در نگاه اول فکر می‌کنید این گربه، شیر است! + عکس و فیلم

یک مادر بریتانیایی و دخترش یک گربه خانگی بزرگ دارند که هرکس برای اولین بار آن را می‌بیند فکر می‌کند شیر یا سگ است.

به گزارش آی‌زندگی؛ گربه خانگی یک خانواده آنقدر بزرگ است که مردم اغلب او را با شیر اشتباه می‌گیرند، و این حیوان که تنها ۱۲ ماه دارد هنوز در حال رشد است.

ساریتا بروین، ۴۶ ساله، و دخترش تامی بروین، ۱۴ ساله، از ورچستر، می‌گویند که در حالی که او هر ماه غذای خشک ۳۰ کیلوگرمی را می‌خورد، هزینه زیادی را صرف غذا دادن به او می‌کنند.

این گربه که مورفی نام دارد ۱۱ کیلو وزن دارد و از بینی تا دم بیش از یک متر طول دارد. مورفی هنوز برای شکستن رکورد جهانی گربه‌ای در نوادا، که طولش ۱.۲ متر است، باید پیشرفت کند.

ساریتا می‌گوید که مردم اغلب او را با یک سگ و حتی یک شیر اشتباه می‌گیرند و اغلب او را در پست‌های مشاهده گربه‌های بزرگ تگ می‌کنند.

مادر سه فرزند گفت: مورفی اکنون یک ساله است و نوامبر گذشته او را گرفتیم. او حدود ۱۳ یا ۱۴ هفته داشت و در آن مرحله به اندازه گربه معمولی ما بود که فقط کوچک است.

مورفی از نژاد مین کون (Maine Coon) است که تا سه سالگی رشد می‌کنند، بنابراین چه کسی می‌داند مورفی قرار است چقدر بزرگ شود.

ساریتا می‌گوید: من نمی‌دانم از او چه انتظاری داشتم، می‌دانستم که او بزرگ خواهد بود، اما انتظار نداشتم که او آنقدر بزرگ باشد. حالا دیگر گربه‌ها در مقایسه با او کوچک به نظر می‌رسند.

ساریتا، یک مدیر محصول در تجهیزات پزشکی، می‌گوید: ما او را ثور می‌نامیم، زیرا او بسیار خوش‌تیپ است.

او در ماه از یک کیسه بیسکویت ۳ کیلوگرمی استفاده می‌کند. خوشحالم که او بیسکویت‌های خشک را ترجیح می‌دهد، زیرا گوشت بسیار گران است.

به گفته این خانواده، مورفی گاهی اوقات شورش می‌کند. او در کریسمس سال گذشته، ده‌ها چراغ جشن و کابل آیفون‌ها به ارزش ۳۷۰ دلار را با دندان‌هایش شکست.

منبع: فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx