قیمت دلار، طلا و سکه

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱۴ آذر ۱۴۰۱

دلار توافقی صبح امروز دوشنبه ۱۴ آذر ۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد. قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار در نیمه ابتدایی معاملات از مرز یک میلیون و ۶۰۰ هزار عبور کرد

به گزارش آی‌زندگی؛ قیمت دلار امروز دوشنبه ۱۴ آذر در معاملات بازار متشکل ارزی که به شکل توافقی تعیین می‌شود، به پله ۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. رقمی که رشد تقریبا ۵۰۰ تومانی قیمت دلار نسبت به دیروز را نشان می‌دهد. قیمت یورو امروز با جهش هزار و ۶۰۰ تومانی به ۳۷ هزار و ۸۰۰ تومان ارتقا پیدا کرد و همزمان در بازار طلا، نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار از مرز یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عبور کرد.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی
قیمت دلار امروز دوشنبه ۱۴ آذر تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه در بازار متشکل ارزی ۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان به ثبت رسید. عصر دیروز خرید دلار ۳۴ هزار و ۶۶۰ تومان تمام می‌شد و حالا شاهد افزایش ۵۴۰ تومانی ارزش این اسکناس در نیمه ابتدایی معاملات بازار متشکل ارزی هستیم. قیمت یورو امروز جهش هزار و ۶۰۰ تومانی داشت و روی پله ۳۷ هزار و ۸۰۰ تومان ایستاد درحالی که دیروز اسکناس اروپا با نرخ ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان به کار خود خاتمه داده بود.

قیمت‌ها در بازار متشکل ارزی

انواع ارز شنبه یکشنبه و امروز
دلار 34 هزار و 660 تومان، 34 هزار و 660 تومان، 35 هزار و 200 تومان
یورو 35 هزار و 985 تومان، 36 هزار و 200 تومان، 37 هزار و 800 تومان
قیمت طلا ۱۸ عیار
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۱۴ آذر همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار یک میلیون و ۶۱۲ هزار تومان به ثبت رسید. رقمی که رشد ۱۸ هزار تومانی قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار را در شروع خرید و فروش‌های امروز نشان می‌دهد. حالا قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به اولین روز هفته رشد ۳۹ هزار تومانی دارد.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

شنبه یکشنبه و امروز
یک میلیون و 573 هزار تومان، یک میلیون و 594 هزار تومان، یک میلیون و 612 هزار تومان
قیمت انواع سکه
قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۱۴ آذر همزمان با آغاز خرید و فروش‌های بازار به ۱۷ میلیون و ۷۵۲ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و نسبت به دیروز ۱۲۷ هزار تومان رشد داشت. همزمان قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با رشد ۴۸ هزار تومانی به ۱۶ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان افزایش پیدا کرد و به یک قدمی محدوده ۱۷ میلیون رسید. سکه گرمی، اما بدون تغییر قیمت، سه میلیون و ۶۲۰ هزار تومان فروخته شد.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه شنبه یکشنبه و امروز
امامی 17 میلیون و 427 هزار تومان، 17 میلیون و 625 هزار تومان، 17 میلیون و 752 هزار تومان
طرح قدیم 16 میلیون و 700 هزار تومان، 16 میلیون و 897 هزار تومان، 16 میلیون و 945 هزار تومان
گرمی سه میلیون و 610 هزار تومان، سه میلیون و 620 هزار تومان، سه میلیون و 620 هزار تومان

منبع:فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx