ماسک صورت

بهترین زمان استفاده از ماسک صورت چه موقع است؟

امروزه ماسک‌های صورت به یکی از محصولات محبوب در جهان مراقبت از پوست تبدیل شده‌اند و بیشتر ما دیگر با انواع ماسک‌های صورت آشنا هستیم. اما بسیاری از ما نمی‌دانیم که دقیقا باید چه زمانی از ماسک صورت استفاده کنیم تا بهترین اثربخشی را دریافت کنیم.

به گزارش آی‌زندگی، اگر شما هم گاهی اوقات به این مساله فکر می‌کرده‌اید، با خواندن این مطلب می‌توانید استفاده بهینه‌تری از ماسک‌های صورت داشته باشید.

وقتی که در وان حمام نشسته‌اید

کسانی که در حمام خانه‌ خودشان وان دارند، می‌توانند استفاده از ماسک صورت را به تجربه جذاب و دلپذیری تبدیل کنند. درواقع فقط کافی است که چند شمع در حمام روشن کنید، یک موسیقی دلنشین را در حمام پخش کنید و بعد ماسک مورد نظر را روی پوست صورت بگذارید و درون وان حمام پُرشده با‌ آب گرم بنشینید.

وقتی که برنامه تلویزیونی محبوبتان را تماشا می‌کنید

کسانی که به برنامه تلویزیونی خاصی علاقه دارند و حتما هنگام تماشای این برنامه بدون حرکت و آرام می‌نشینند، می‌توانند از این فرصت برای بهره‌مند شدن از فواید ماسک صورت استفاده کنند. بنابراین قبل از شروع شدن برنامه محبوبتان، ماسک صورت را روی پوست پخش کنید و بعد جلوی تلویزیون بنشینید.

وقتی که می‌خواهید چای یا قهوه عصرانه بنوشید

کسانی که عادت دارند عصرها چای یا قهوه بنوشند و حدود ۳۰ تا ۴۵دقیقه را با وقت‌گذرانی در آرامش سپری می‌کنند، می‌توانند از این فرصت طلایی برای به‌کارگیری ماسک صورت استفاده کنند.

وقتی که از تفریح یا پیاده‌روی در فضای آزاد و زیر نور خورشید به خانه برمی‌گردید

حتی اگر همه نکات احتیاطی را برای مراقبت از پوست در برابر نور خورشید رعایت کنید، همچنان ممکن است که تماس طولانی‌مدت پوست با نور خورشید با پیامدهای مخربی برای پوست همراه باشد. بنابراین اگر به پیاده‌روی یا تفریح در فضای آزاد و زیر نور خورشید عادت دارید، بهتر است که پس از بازگشت به خانه حتما از یک ماسک صورت باکیفیت برای آبرسانی و محافظت از پوست استفاده کنید. اگر ماسک انتخاب‌شده حاوی آلوئه‌ورا باشد، پوست هم بهتر تسکین می‌یابد.

قبل از گردش‌های شبانه

اگر می‌خواهید که شب خاصی را به گردش‌ها و تفریح‌های شبانه اختصاص دهید، بهتر است که حداقل یک ساعت قبل از فرارسیدن ساعت آماده شدن حتما از یک ماسک صورت استفاده کنید. بعضی از ماسک‌ها در این شرایط می‌توانند طراوت و شادابی مطلوبی را به پوست بازگردانند و حتی بافت پوست را برای استفاده از لوازم آرایش آماده کنند.

وقتی که استرس دارید

اگر فکر می‌کنید که شدیدا دچار تنش عصبی شده‌اید و استرس دارید اما باید در خانه بمانید، بهتر است که از یک ماسک صورت برای آرامش پوست کمک بگیرید. ماسک‌هایی که کیفیت آروماتیک و معطر بالایی دارند، گزینه بهتری برای این شرایط هستند.

قبل از خواب شبانه

استفاده از ماسک صورت در ساعات منتهی به خواب شبانه، یکی از بهترین ترفندها برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست است. ماسک‌های مخصوص شبانه هم می‌توانند در تمام ساعات خواب روی پوست باقی بمانند و پوست را برای شروع روز بعد به سطح باکیفیت و شادابی برسانند.

منبع: سلامت

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx