پسر مارادونا، لیونل مسی را تحقیر کرد!

پسر دیگو مارادونا درباره مسی و باخت شوکه‌کننده آرژانتین مقابل عربستان سعودی صحبت کرد.

به گزارش آی‌زندگی؛ دیگو جونیور، پسر دیگو مارادونای افسانه‌ای، پس از شکست ناامیدکننده آرژانتین در بازی ابتدایی مقابل عربستان سعودی مصاحبه کرد.

دیگو جونیور در میان اظهارات خود، خطاب به لیونل مسی حرف‌های تند و تیزی زد و گفت که به نظر او مسی هم‌سطح پدرش نیست.

در حالیکه آرژانتین جزو تیم‌های مدعی قهرمانی تلقی می‌شد، روز سه‌شنبه در آغازی فاجعه‌بار در مقابل عربستان سعودی با نتیجه ۲-۱ شکست خورد. در عوض عربستانی‌ها به دلیل این پیروزی حسابی جشن گرفتند.

مارادونا جونیور با «رادیو مارته» در زادگاهش ایتالیا مصاحبه کرد و در مورد نتیجه ویرانگر آرژانتین و مقایسه مسی و پدرش صحبت کرد. دیگو جونیور گفت: «افرادی که مسی و پدرم را مقایسه می‌کنند، فوتبال نمی‌فهمند. ما در مورد دو سیاره متفاوت حرف می‌زنیم. البته فعلا هنوز از مسی قطع امید نکرده‌ام.»

آرژانتین پس از شکست دردناکش باید هرچه زودتر خودش را جمع و جور کند و آماده بازی دوم شود. همانطور که دیگو می‌گوید این فوتبال است و همیشه سورپرایز دارد.

دیگو جونیور ادامه داد: «از این شکست خیلی ناراحت شدم. باورم نمی‌شود این اتفاق افتاد. شکست در برابر عربستان سعودی ذهنی بود. آنها ترسیده بودند. ولی فوتبال همین است، گاهی اوقات در برابر حریفان بسیار ضعیف‌تر می‌بازید.»

دیگو آرماندو مارادونا سیناگرا (ناپل، ۱۹۸۶) پسر ایتالیایی مارادونا و حاصل رابطه او با کریستینا سیناگرا است. مارادونا در سال ۲۰۱۶ یعنی چهار سال قبل از مرگش با پسرش آشنا شد، اما پدر و پسر در این چند سال کوتاه رابطه خوبی باهم برقرار کردند.

منبع؛ فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx