پیام صلح کیان پیرفلک

پیام صلح «به نام خداوند رنگین کمان» کیان پیرفلک را بشنویم

به گزارش آی‌زندگی؛ شاید تبدیل کردن «به نام خداوند رنگین کمان» به رمز آشتی نه تنها یک ضرورت بلکه یک فرصت مهم برای پایان چرخه بحران در کشور باشد. شاید پر کشیدن «کیان پیرفلک» خالقِ به نام خداوند رنگین کمان یک نماد و رمز بود که هر دو جریان درگیر در ناآرامی‌ها را به سوی بازبینی در کنش‌ها سوق دهد. شاید کیان و جان باختن دردناک‌اش «خون بس» ناآرامی‌های این روز‌های کشور باشد

«به نام خداوند رنگین کمان»؛ همین پنج کلمه «کیان» کافی بود تا غمی عمیق و جگرسوز آتشی بر جان مردمان یک کشور بزند. غمی آنقدر عمیق که تنها امتحان دوباره قایق کوچک کیان پیرفلک برای جشنواره جابربن‌حیان می‌تواند تسکین‌اش دهد، اما هزاران افسوس که دیگر مجالی نیست تا کیان عزیز بازگردد و ببیند قایق‌اش کار می‌کند یا نه.

«کیان» و رویاهایش در آخرین قاب بر روی پارچه‌ای سیاه و در میان یخ‌های کنار بدن‌اش، به سوی خداوند رنگین کمان‌اش پر کشیدند. کودک ۱۰ ساله از میان ما رفت، اما چنان تروما (روان زخم) بزرگی را بر روح و روان جمعی مردمان این سرزمین برجای گذاشت که شاید هیچ‌گاه فراموشی‌اش ممکن نباشد. ضجه‌های مادر کیان و پدر گرفتار در جدال مرگ و زندگی‌اش در بیمارستان، روایت این رخداد را بیش از بیش دشوار کرده است. گویی ما نفرین شدگان تاریخ هستیم و کودکان بی‌آلایش این مرزوبوم را به مسلخ‌گاه جدال‌های سیاسی این روز‌های خود می‌بریم.

منبع: فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx