گران‌ترین جراحی زیبایی در جهان با افزایش ۱۵ سانتی قد +عکس

جراحان در ترکیه و آمریکا با دریافت ۲۴۰ هزار پوند قد شما را تا ۱۵ سانتی متر افزایش می‌دهند. این جراحی گرانترین جراحی زیبایی است که برایتان ۱۰ میلیارد تومان آب می‌خورد.

به گزارش آی زندگی و به نقل از دیلی میل، گران‌ترین جراحی زیبایی در جهان اعلام شد. مردانی که چنین کاری می‌کنند ادعا دارند این کار را برای بهبود موفقیت خود در قرار آنلاین با جنس مخالف انجام می‌دهند.

زنانی هم که دست به این جراحی دردناک می‌زنند می‌گویند از اینکه با آنها مثل بچه‌ها رفتار می‌شود{به دلیل کوتاه بودن قد} ناراحت بوده و دوست دارند بلندقد شوند تا تحقیر نشوند.

جراحان در این عمل  استخوان ران هر دو پا را شکسته و ضمن افزودن میله مخصوص پلاتینی، در انتهای هر طرف شامل استخوان ران و یا درشت نی، میخ‌ها را به استخوان پیچ می‌کنند. آنها با قراردادن آهنربا جداسازی استخوان‌ها از یکدیگر را تثبیت کرده و استخوان به مرور و به صورت طبیعی جوش خورده و در نتیجه استخوان بلندتری ایجاد می‌شود.

این عمل بیماران را در رنج و عذاب قرار داده و مجبورند بعد از عمل روی صندلی چرخدار نشسته و بعدا فیزیوتراپی هم انجام دهند.

اطلاعات رسمی در مورد تعداد جراحی‌ها برای افزایش قد در جهان نگهداری نمی‌شود اما ویکتور اگونو، مدیر کلینیک بهداشتی در بالتیمور که کانالی در یوتیوب در زمینه افزایش قد دارد، تخمین می‌زند که هر سال هزاران مورد انجام می‌شود.

این جراحی اولین بار در اوایل دهه ۱۹۵۰ به عنوان وسیله‌ای برای درمان جراحات وارده به سربازان توسط پزشک اهل شوروی سابق، گاورییل ایلیزاروف ابداع شد.

وی از قاب‌های بیرونی و گرد استفاده می‌کرد که در استخوان سوراخ می‌شد و می‌توانست پاها را کشیده و صاف کند.

این فرآیند به روشی مشابه تکنیک آهنربای داخلی عمل می‌کند، با این تفاوت که میله‌های تلسکوپی خارج از بدنه هستند و می‌توانند با چرخاندن پیچ‌ها به صورت دستی، آن‌ها را گسترش دهند.

پزشکان ایتالیایی چندین دهه بعد با این روش آشنا شدند و اولین بار در سال ۱۹۸۹ در انگلیس مورد استفاده قرار گرفت.

جراحی‌های مشابه با استفاده از بریس‌های خارجی ثابت هنوز هم برای افراد مبتلا به ناهنجاری‌های استخوانی یا جراحات در بیمارستان‌های تخصصی در دسترس است. اما کلینیک‌های خصوصی به دلایل زیبایی آن را ارائه می‌دهند.

جراح ارتوپد دیگری به نام دکتر درور پیلی این تکنیک را در دهه ۱۹۸۰ زیر نظر پزشکان روسی و ایتالیایی مورد مطالعه قرار داد و در سال ۱۹۸۷ در کانادا و سپس در ایالات متحده شروع به کار کرد.

اولین مشتری وی در سال ۱۹۸۸ بلندقد شد و در سال ۲۰۱۱ به توسعه تکنیک مغناطیسی کمک کرد.

در سال ۲۰۲۱ و پس از شکایت مشتریان از درد ناشی از میخ‌های جراحی، شرکت سازنده NuVasive اعلام فراخوان زد.

 

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
1 نظر
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
1 سال قبل

در ایران هم از ۱۵سال پیش انجام میشه من خودم برا مشاورش رفته بودم

پربیننده امروز
آخرین مطالب
1
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx