قیمت دلار، طلا و سکه

قیمت دلار، یورو، طلا و سکه چهارشنبه، 18 آبان 1401

قیمت دلار توافقی امروز چهارشنبه ۱۸ آبان ۳۴ هزار و ۱۶۰ تومان است. هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۴۸۳ هزار فروخته شد.

به گزارش آی‌زندگی؛ قیمت دلار امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه در بازار متشکل ارزی ۳۴ هزار و ۱۶۰ تومان به ثبت رسید. نرخ دلار توافقی در بازار متشکل ارزی درمقایسه با دیروز تفاوتی نداشت، اما هر یورو ۳۴ هزار و ۸۳۵ فروخته شد تا ارزش این اسکناس درمقایسه با دیروز ۵۰۰ تومان افزایش داشته باشد. همزمان با نیمه نخست معاملات بازار طلا، قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با رشد ۱۱ هزار تومانی درقیاس با عصر دیروز به یک میلیون و ۴۸۳ هزار تومان رسید. سکه امامی دوباره پا به محدوده ۱۶ میلیون گذاشت و سکه تمام بهار آزادی در کانال ۱۵ میلیون آفتابی شد.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار توافقی امروز چهارشنبه ۱۸ آبان در بازار متشکل ارزی ۳۴ هزار و ۱۶۰ تومان است. دلار توافقی دیروز با همین نرخ معامله می‌شد، اما قیمت یورو امروز رشد ۵۰۰ تومانی داشته است. هر اسکناس یورو در بازار متشکل ارزی تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه امروز ۳۴ هزار و ۸۳۵ تومان فروخته شد درحالی که دیروز این اسکناس را با نرخ توافقی ۳۴ هزار و ۳۳۵ تومان معامله می‌کردند.

قیمت دلار و قیمت طلا

قیمت طلا ۱۸ عیار
قیمت طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۱۸ آبان همزمان با نیمه نخست معاملات بازار یک میلیون و ۴۸۳ هزار تومان به ثبت رسید. عصر دیروز طلا ۱۸ عیار کار خود را با نرخ یک میلیون و ۴۷۲ هزار تومان به پایان رساند و حالا شاهد رشد ۱۱ هزار تومانی قیمت طلا بابت هر گرم هستیم.

قیمت دلار و قیمت سکه

قیمت انواع سکه
قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۱۸ آبان دوباره پا به محدوده ۱۶ میلیون گذاشت. درحالی که دیروز قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۵ میلیون و ۹۷۱ هزار تومان رسید، صبح امروز طلافروش‌ها و صراف‌ها این سکه را ۱۶ میلیون و ۱۹۷ هزار تومان عرضه کردند. به این ترتیب قیمت سکه امامی در نخستین ساعات معاملاتی امروز ۲۲۶ هزار تومان افزایش پیدا کرد. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با رشد ۹۲ هزار تومان به ۱۵ میلیون و ۱۹۷ هزار تومان رسید. سکه گرمی هم سه میلیون و ۲۸۰ هزار تومان فروخته شد، تا نرخ فروش این سکه درقیاس با دیروز ۱۰ هزار تومان رشد داشته باشد.

منبع: فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
Tags:
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx