سایلنت ویک‌آپ(SilentWakeUp)

با این دستگاه بی سر و صدا از خواب بیدار شوید!

بیدار شدن با صدای زنگ ساعت می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد و اگر شما کسی نباشید که قصد بیدار شدن دارد و فرد دیگری ساعت را تنظیم کرده باشد، شنیدن صدای آن می‌تواند آزار دهنده‌تر شود. اینجاست که ابزار سایلنت ویک‌آپ(SilentWakeUp) وارد عمل می‌شود و فرد را بی سر و صدا از خواب بیدار می‌کند.

به گزارش آی‌زندگی، دستگاه “سایلنت ویک‌آپ” که در حال حاضر یکی از شرکت‌کنندگان کمپین کیک‌استارتر(Kickstarter) است توسط استارت‌آپ مستقر در کالیفرنیا به نام “SmarterWakeUp” ساخته شده است.  کیک‌استارتر شرکتی آمریکایی و عام‌المنفعه برای کمک به پروژه‌های نوآورانه در زندگی بشر است که از استارت‌آپ‌هایی با ایده‌های نوین و خلاقانه استقبال می‌کند.

به نقل از ایسنا، این دستگاه پنج سانتی‌متر طول، سه سانتی‌متر عرض و یک سانتی‌متر ضخامت دارد و به‌طور موقت از طریق چسب سیلیکونی ضد حساسیت پزشکی قابل تعویض، به پوست کاربر می‌چسبد که هر کدام از چسب‌ها قابلیت هفت بار استفاده دارند. اگرچه کاربر می‌تواند دستگاه را روی هر قسمت از بدن که می‌خواهد قرار دهد اما نواحی پیشنهادی شامل ساعد و قفسه سینه است.

سایلنت ویک‌آپ(SilentWakeUp)۱

با استفاده از یک اپلیکیشن که بر روی سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس قابل نصب است این دستگاه از طریق بلوتوث به تلفن‌های هوشمند متصل می‌شود و کاربر می‌تواند با استفاده از آن زمانی را که می‌خواهد از خواب بیدار شود، تعیین کند. ۱۰ دقیقه قبل از رسیدن به زمان تعیین شده، دستگاه سایلنت ویک‌آپ شروع به انتشار ۲۰۰ پالس ارتعاشی می‌کند. شدت این پالس‌ها به تدریج افزایش می‌یابد تا کاربر به طور تدریجی و نه ناگهانی از خواب عمیق بیدار شود. و البته که به عنوان یک مزیت جانبی باید گفت کسانی که با شما زندگی می‌کنند دیگر از صدای زنگ ساعت شما بیدار نخواهند شد.

این برنامه سه سطح ارتعاش ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند بر اساس سنگین بودن خوابشان یکی از آنها را انتخاب کنند. آنها همچنین می‌توانند دستگاه را طوری تنظیم کنند که در طول روز چندین بار کار کند و به طور مجزا قرار ملاقات‌ها و موارد دیگر را به آنها یادآوری کنند. برق این دستگاه توسط دو باتری دکمه‌ای تامین می‌شود که طبق گزارش‌ها برای استفاده سه ماهه کافی است. این برنامه به کاربران در صورت نیاز به تعویض باتری هشدار می‌دهد. با فرض اینکه سایلنت ویک‌آپ به تولید انبوه برسید، با مبلغ ۸۵ دلار آمریکا می‌توانید آن را به همراه ۳۰ پد چسب دریافت کنید.

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx