دکتر احمدی

افزایش سهم بانک شهر در فضای رقابتی بازار پولی و بانکی کشور

مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه نگاهی نوآورانه و متفاوت در ارائه خدمات بانکی به مشتریان داریم،گفت: در شش ماهه نخست سال با فاصله گرفتن از بانکداری سنتی و حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای، توانسته ایم شاهد افزایش سهم بانک شهر در فضای رقابتی بازار پولی و بانکی کشور باشیم.

به گزارش آی‌زندگی، دکترسیدمحمدمهدی احمدی با تاکید بر اینکه همت بالای مدیران؛ غیرت، وفاداری و تلاش کارکنان، بانک شهر را در مسیر پیشرفت قرار داده است، افزود: هم اکنون با نیازسنجی های صورت گرفته از مشتریان و احصاء نیازهای آنان؛ خدمات بانکی و مالی با روش ها و رویه های جدید به تمامی اقشار جامعه ارائه می شود.
دکتر احمدی با بیان اینکه امروز شعب بانک شهر به عنوان مشاوری متخصص و توانمند درکنار مشتریان قرار دارند، عنوان کرد: زیرساخت های لازم و اقدامات مناسب برای تامین نیازهای شهروندان در حوزه بانکداری شرکتی، خرد و تجاری نیز انجام گرفته است.
به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نیز شاهد تغییرات بزرگ و اقدامات تاثیرگذار برای پیشرفت بانک بوده ایم، گفت: چابکی و انعطاف پذیری در تصمیم گیری از مهم ترین شاخص های این بانک است.
دکتر احمدی تصریح کرد: با نگاه تحول گرا به حوزه فناوری اطلاعات و ایجاد چسبندگی با شرکت های دانش بنیان همچنان به صورت هدفمند و به دنبال خلق محصولات و خدمت رسانی شایسته تر به مشتریان هستیم.
وی با تاکید بر اینکه وجود شهرداری ها و پیوند با آنها را یکی از فرصت های مهم برای کمک به آبادانی ایران اسلامی و اشتغال جوانان می دانیم، افزود: تفاهم نامه هایی را با شهرداری های کلان شهرها با هدف بهره مندی آنان از ظرفیت های مالی و به خصوص دستاوردهای بانک در حوزه فناوری اطلاعات منعقد کرده ایم.
مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان کرد: با تمرکز بر ظرفیت های تامین مالی زنجیره تامین (SCF)؛ روش های نوینی دیگری را نیز برای تامین مالی پروژه های بزرگ و حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار داریم.
0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx