چند خبر از سریال‌های جدید؛ «ستایش ۴» ساخته می‌شود؟!

همزمان با فرا رسیدن هفته ملی نوجوان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری شبکه امید و سایر نهادهای فعال در حوزه نوجوانان، جشنواره «ایران آینده» را از ۱۱ تا ۲۰ آبان ۱۴۰۱ هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در باغ کتاب تهران برگزار می‌کند.«سیروس»، «راه شب»، «مرگ قاصدک» و «ستایش ۴» برخی از سریال های آینده تلویزیون خواهند بود.

به گزارش آی‌زندگی؛ در شب دوم این جشنواره سیاوش قاسمی، امید علیمردانی و حامد عزیزی سه بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان مهمان بر صحنه آمدند و مجری از آن ها درباره کارهای جدیدشان پرسید و مهمانان نیز از ساخت چند مجموعه تلویزیونی و سینمایی خبر دادند.

در ابتدا سیاوش قاسمی که در سریال هایی چون «گاندو» و «جایزه بزرگ» بازی کرده درباره کارهایی که اکنون به آن مشغول است، گفت: در حال حاضر درگیر سریال «سیروس» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علیرضا بیاتی هستیم که قرار است در ایام عید از شبکه دو سیما پخش شود. همچنین سریال «اسپینجر ۱۵۰۰» به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا کریم زاده برای پخش از پلتفرم فیلیمو تولید می شود و در آن ایفای نقش می کنم. در این روزها کارهای شو منی و تقلید صدا را نیز انجام می دهم و اولین کسی بودم که نقش عادل فردوسی پور را در «گاندو ۲» ایفا کرد.

در ادامه امید علیمردانی بازیگر نقش رستم سریال «ستایش» عنوان کرد: در حال ساخت تله فیلم سینمایی برای تلویزیون هستم و مسئولیت تهیه کنندگی آن برعهده خودم است، این اثر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. کار پیشینم با عنوان «مرگ قاصدک» که در آن ثریا قاسمی و زنده یاد سیامک اطلسی نقش آفرینی کرده اند، آماده تدوین و صداگذاری است و به امید خدا در شب های احیا از شبکه دو سیما پخش می شود.

همچنین حامد عزیزی بازیگر سریال دراکولا از سریال «راه شب» خبر داد و گفت: اکنون ۵ قسمت از سریال «راه شب» ضبط شده است و این مجموعه قرار است جمعه ها از شبکه دو سیما پخش شود. فیلم سینمایی «آنا» در مرحله تدوین قرار دارد، همچنین فیلم سینمایی «درخت طوبی» چند روز است که به پایان مرحله فیلمبرداری رسیده است و برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می شود که در آن نقش اصلی را ایفا می کنم.

در پایان علیمردانی خطاب به مخاطبان گفت: این نوید را به بینندگان می دهم که سریال «ستایش ۴» قرار است به زودی کلید بخورد و ساخته شود، آرمان زرین کوب تهیه کننده این سریال هم قبلا گفته بودند که چهارمین فصل این مجموعه تولید خواهد شد.

منبع: آخرین خبر

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx