سقوط قیمت بیت‌کوین

افت شدید قیمت بیت‌کوین؛ قیمت بیت‌کوین و رمزارزهای دیگر 16 آبان 1401 + جدول قیمت

امروز در بازار ارز با افت شدید قیمت بیت‌کوین مواجه هستیم. قیمت بیت‌کوین از کانال ۲۱ هزار دلار پایین آمد. دوج‌کوین بدترین عملکرد روزانه را بین انواع ارز‌های دیجیتال سرشناس به ثبت رساند

به گزارش آی‌زندگی؛ افت شدید قیمت بیت‌کوین امروز در بازار رمزارز حاکم است. بیت‌کوین سنگر ۲۱ هزار دلار را از دست داد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز دوشنبه ۱۶ آبان درحالی ۲۰ هزار و ۸۹۰ دلار به ثبت رسید که دیروز بیت‌کوین روی پله ۲۱ هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شد و ظرف ۷۲ ساعت قبلی شاهد خرید و فروش آن در کانال ۲۱ هزار دلار بودیم. عقب‌نشینی بیت‌کوین از نظر دسته‌ای از تحلیلگران بازار، فقط یک جور نوسان عادی حوالی مرز ۲۱ هزار دلار محسوب می‌شود و از دید آن‌ها قرار است برای مدتی هم که شده شاهد رفت‌وبرگشت‌های تکراری رهبر بازار حول این مرز باشیم. همزمان با افت دو درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی، اتریوم رفتاری مشابه رهبر بازار از خود نشان داد و دوج‌کوین با ثبت بازدهی منفی پنج درصد بدترین عملکرد روزانه را بین انواع ارز‌های دیجیتال سرشناس به ثبت رساند.

افت شدید قیمت بیت‌کوین در بازار

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۰ هزار و ۸۹۰ دلار
قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۲۰ هزار و ۸۹۰ دلار تثبیت شد. رهبر بازار ارز دیجیتال صبح دیروز روی پله ۲۱ هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شد و این به معنی افت ۳۱۰ دلاری قیمت بیت‌کوین در شبانه‌ذوز گذشته است. البته در این مدت کمترین قیمت بیت‌کوین از ۲۰ هزار و ۸۷۰ دلار پایین‌تر نرفته و بالاترین قیمت لحظه‌ای آن ۲۱ هزار و ۲۷۶ دلار به ثبت رسیده است. با وجود افت دو درصدی قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، بازدهی هفتگی رهبر بازار تقریبا مثبت دو درصد محاسبه می‌شود. چون دوشنبه هفته قبل یعنی نهم آبان هر واحد بیت‌کوین در نیمه کانال ۲۰ هزار دلار خرید و فروش می‌شد. با این حال اگر به آبان پارسال برگردیم، متوجه ریزش ۶۹ درصدی قیمت بیت‌کونی می‌شویم. پارسال در چنین روز‌هایی بیت‌کوین تا محدوده تاریخی ۶۸ هزار دلار پیشروی کرده بود که خب الان نزدیک ۴۷ هزار دلار از آن رقم آب رفته است. از ظرفی حجم ۴۰۰ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین، تسلط آن را به کل بازار تقریبا معادل ۳۷ درصد مشخص می‌کند.

افت شدید قیمت بیت‌کوین

قیمت اتریوم؛ هزار و ۵۹۰ دلار
قیمت اتریوم از محدوده هزار و ۶۰۰ دلار پایین آمد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز دوشنبه ۱۶ آبان درحالی هزار و ۵۹۰ دلار به ثبت رسید که اتریوم دیروز هزار و ۶۲۰ دلار ارزش داشت و طی ۷۲ ساعت قبلی در محدوده هزار و ۶۰۰ دلار معامله می‌شد. کمترین قیمت اتریوم در شبانه‌روز گذشته هزار و ۵۷۰ دلار به ثبت رسیده و بالاترین قیمت لحظه‌ای آن را باید هزار و ۶۳۳ دلار بدانیم. کاهش ۳۰ دلار قیمت اتریوم در این مدت، بازدهی روزانه آن را منفی دو درصد نشان می‌دهد و این رقم نسبت به هفته قبل صفر درصد برآورد می‌شود. چون دوشنبه هفته قبل نیز قیمت اتریوم هزار و ۵۹۰ دلار بود. اما درمقایسه با پارسال شاهد ریزش ۶۷ درصدی قیمت اتریوم هستیم. ۱۹ آبان پارسال قیمت اتریوم به قله تاریخی چهار هزار و ۸۵۱ دلار رسید. اتریوم از نظر تسلط به بازار بعد بیت‌کوین، در جایگاه دوم ایستاده و حجم ۱۹۵ میلیارد دلاری معاملات آن به معنی سهم ۱۸ درصدی از کل خرید و فروش‌های بازار است.

قیمت انواع ارز دیجیتال
دوج‌کوین با ثبت بازدهی منفی پنج درصد بدترین عملکرد روزانه را بین انواع ارز‌های دیجیتال سرشناس به ثبت رساند. قیمت دوج‌کوین امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۰.۱۱۸ دلار تقریبا چهار هزار و ۲۷۰ تومان به پول خودمان به ثبت رسید تا هشتمین ارز دیجیتال مهم دنیا از قله شش ماهه خود که رقم ۰.۱۵۶ دلار در روز ۱۰ آبان است، فاصله بیشتری بگیرد. کاردانو که درحال حاضر از حیث تسلط به بازار پشت سر دوج‌کوین در جایگاه نهم ایستاده ظرف ۲۴ ساعت قبلی بازدهی منفی سه درصدی داشته است. قیمت کاردانو یا همان ADA صبح امروز به ۰.۴۰۹ دلار (تقریبا ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان) رسید درحالی که دیروز ۰.۴۲۲ دلار (۱۵ هزار و ۳۴۰ تومان) ارزش داشت. ترا کلاکسیک با اینکه بین ۳۰ ارز برتر دنیا جایی ندارد، اما هنوز برای ترید‌رهای ایرانی جذاب است. با این حال سرمایه‌گذاران ترا کلاسیک هم شبانه‌روز خوبی را پشت سر نگذاشتند. قیمت ترا کلاسیک با کاهش چهار درصدی در این مدت به ۰.۰۰۰۲۳۸ دلار (۹ تومان) تنزل پیدا کرده است. قیمت ترون یا همان TRX نسبت به دیروز افت یک درصدی داشته و شیبا در این مدت روی پله ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار معامله شده است.

افت شدید قیمت بیت‌کوین

منبع: فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx