قیمت دلار، طلا و سکه

قیمت دلار، یورو، طلا و سکه امروز یکشنبه، 15 آبان 1401

قیمت دلار برای تاریخ ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۱ اعلام شد. قیمت خرید دلار در صرافی ملی ۲۸۷۵۵ تومان است.

به گزارش آی‌زندگی؛ امروز کانون صرافان قیمت دلار را ۳۴ هزار و ۱۴۴ تومان برای خرید و ۳۴ هزار و ۴۱۹ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۸ هزار و ۷۵۵ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۴۴ تومان برای فروش معامله می‌شود.

قیمت دلار در صرافی های رسمی
کانون صرافان نیز نرخ دلار را ۳۴ هزار و ۱۴۴ تومان برای خرید و ۳۴ هزار و ۴۱۹ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است.

قیمت دلار در صرافی ملی
همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۸ هزار و ۷۵۵ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۴۴ تومان برای فروش معامله می‌شود.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی
در بازار متشکل نیز امروز دلار ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت خورد.

قیمت دلار و قیمت یورو

قیمت یورو امروز ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۱

«یورو» یکای پول کشورهای منطقه یورو است که به ۱۰۰ سنت تقسیم می‌شود. به‌کارگیری یورو از ابتدای ژانویه سال ۲۰۰۲ رسماً در کشورهای آلمان، فرانسه، بلژیک، اتریش، اسپانیا، پرتغال، یونان، ایتالیا، ایرلند، لوکزامبورگ، هلند و فنلاند آغاز شد و اکنون در ۱۹ کشور از ۲۷ عضو اتحادیه اروپا به‌طور رسمی در جریان است. ایران در برخی از مبادلات تجاری خود با کشورهای اروپایی و آسیایی از ارز یورو استفاده می‌کند.

قیمت یورو ۱۵ آبان
قیمت یورو در آغاز معاملات بازار ارز ۱۵ آبان ماه در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۷۵۵ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۴۴ تومان برای فروش اعلام شد.

قیمت دلار و قیمت طلا

قیمت طلا ۱۸ عیار
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۱۵ آبان تا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به یک میلیون و ۴۴۷ هزار تومان رسید. این رقم افت ۱۵ هزار تومانی قیمت طلا درمقایسه با خرید و فروش‌های عصر دیروز را نشان می‌دهد. قیمت طلا عصر دیروز کار خود را با رقم یک میلیون و ۴۶۲ هزار دلار به پایان رسانده بود. با وجود عقب‌نشینی صبحگاهی قیمت طلا در روز یکشنبه، درمقایسه با عصر پنجشنبه هفته قبل، رشد قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار نزدیک ۵۰ هزار تومان محاسبه می‌شود.

قیمت دلار و قیمت سکه

قیمت انواع سکه
قیمت سکه امامی امروز یکشنبه ۱۵ آبان همزمان با اولین معاملات بازار بیش از ۲۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد. هر قطعه سکه امامی امروز یکشنبه ۱۵ ابان درحالی ۱۶ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان فروخته شد که عصر دیروز ۱۶ میلیون و ۳۵۴ هزار تومان ارزش داشت. قیمت سکه گرمی تمام بهار آزادی طرح قدیم، اما با رشد پنج هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۴۵۴ هزار تومان ارتقا پیدا کرد. سکه گرمی هم بدون تغییر سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شد.

منبع: اقتصاد آنلاین/فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx