بدهی سنگین وام مسکن سلبریتی‌های معروف لو رفت! +اسامی

بدهی سنگین وام مسکن سلبریتی‌های هالیوود مانند آنجلینا جولی و پرنس هری و مگان اعلام شده و آنها جزو بدهکارانی هستند که بابت وام مسکن، اقساط ۶ رقمی در ماه پرداخت می‌کنند.

بدهی سنگین وام مسکن سلبریتی‌های معروف هالیوود…شاید باورکردنش سخت باشد ولی حالا اسامی و ارقام این بدهی افشاشده است.

به گزارش آی زندگی و به نقل از دیلی میل، ستارگان معروف هالیوودی و سلبریتی‌هایی مانند پرنس هری و مگان باید به شدت کار کرده تا سر ماه بتوانند قسط وام مسکن ۶ رقمی بپردازند.

طبق آمار به دست آمده، افرادی چون آنجلینا جولی، دریک{خواننده کانادایی} و هری و مگان از جمله ستارگانی هستند که بیشترین وام‌های گزاف مسکن را برای عمارت‌های خریداری شده دارند.

به گزارش آی‌زندگی، نکته جالب اینکه بیانسه و جی زی با ۵۲.۸ میلیون دلار وام در صدر فهرست قرار دارند. این در حالی است که ارزش دارایی‌های بیانسه ۴۱ ساله و جی زی ۵۲ ساله بیش از ۱.۸ میلیارد دلار برآورد شده است و ماهیانه ۲۲۶ هزار دلار قسط پرداخت می‌کنند.

ماه مارس امسال دریک خواننده ۳۶ ساله کانادایی خانه روبی ویلیامز، خواننده انگلیسی را در بورلی هیلز به مبلغ ۷۵ میلیون دلار خرید و بابت آن از بانک آمریکا ۵۲.۵ میلیون دلار وام گرفت.

نکته جالب اینکه برخی مانند تیلور سوپیفت، کانیه وست و ریحانا بدون گرفتن وام، عمارت خود را خریده‌اند و در یک ماه ۲۲۰ هزار دلار قسط پرداخت می‌کنند.

آنجلینا جولی نیز ماهیانه ۷۲ هزار دلار قسط پرداخت می‌کند تا خانه ۱۷ میلیون دلاری را برای همیشه از آن خود کند.

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx