قیمت دلار، طلا و سکه

قیمت دلار، یورو، طلا و سکه امروز دوشنبه، 9 آبان 1401

به گزارش آی‌زندگی؛ قیمت دلار امروز دوشنبه ۹ آبان در صرافی ملی کار خود را از پله ۲۸ هزار و ۹۶۵ تومان آغاز کرد. صرافی ملی از ابتدای هفته دلار را با همین رقم عرضه کرده و امروز هر یورو را معادل اسکناس آمریک می‌فروشد. همزمان با ثبات قیمت ارز در صرافی ملی، نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار در نیمه نخست معملات بازار بدون تغییر یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان به ثبت رسید. قیمت سکه امامی با رشد ۳۲ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۵۶ هزار تومان افزایش پیدا کرد و نرخ فروش سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم که ۱۴ میلیون و ۳۵۷ هزار تومان به ثبت رسید، نسبت به عصر دیروز هشت هزار تومان رشد داشت.

قیمت ارز در صرافی ملی
به گزارش فرارو، قیمت دلار امروز دوشنبه ۹ آبان در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۹۶۵ تومان اعلام شد. این رقم تفاوتی با نرخ فروش دلار در روز‌های یکشنبه و شنبه ندارد. همچنین هر یورو با نرخ دلار عرضه می‌شود و ارزش این اسکناس هم در صرافی ملی از ابتدای هفته تغییری نکرده است.

قیمت طلا ۱۸ عیار
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۹ آبان همزمان با شروع معاملات بازار یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان به ثبت رسید. این رقم ثبات قیمت طلا ۱۸ عیار درمقایسه با خرید و فروش‌های عصر دیروز را نشان می‌دهد، اما درقیاس با اولین روز هفته شاهد رشد ۹ هزار تومانی ارزش این فلز هستیم.

قیمت انواع سکه
قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۹ آبان در نیمه نخست معاملات بازار ۳۲ هزار تومان افزایش پیدا کرد و نرخ فروش سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هشت هزار تومان بیشتر شد. هر قطعه سکه امامی امروز ۱۵ میلیون و ۵۶ هزار تومان فروخته شد درحالی که دیروز ۱۵ میلیون و ۲۴ هزار تومان ارزش داشت. نرخ فروش سکه تمام بهار آزادی از ۱۴ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان به ۱۴ میلیون و ۳۵۷ هزار تومان رسید. اما سکه گرمی که امروز سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ارزش دارد، دیروز با همین نرخ به کار خود پایان داده بود.

منبع: فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx