قیمت دلار، طلا و سکه

قیمت دلار، یورو، طلا و سکه امروز پنجشنبه، 5 آبان 1401

به گزارش آی‌زندگی؛ قیمت دلار امروز پنجشنبه پنجم آبان در صرافی ملی کار خود را با رشد پنج تومانی آغاز کرد. نرخ فروش دلار در آخرین روز هفته ۲۸ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده و همزمان با افزایش جزئی ارزش اسکناس آمریکایی در صرافی ملی، شاهد رشد جزئی قیمت‌ها در نیمه نخست معاملات بازار طلا بودیم. قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش چهار هزار تومانی به یک میلیون و ۳۶۵ هزار تومان رسید. سکه امامی ۱۴ میلیون و ۹۸۷ هزار تومان فروخته شد و ارزش آن درقیاس با آخرین معاملات عصر دیروز ۶۲ هزار تومان ارتقا پیدا کرد.

قیمت ارز در صرافی ملی
قیمت دلار امروز پنجشنبه پنجم آبان در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۹۵۰ تومان است. صرافی ملی نرخ فروش دلار را در آخرین روز هفته پنج تومان نسبت به دیروز افزایش داد. همچنین قیمت یورو امروز پنجشنبه پنجم آبان در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۹۵۵ تومان اعلام شده که این رقم تفاوتی با نرخ فروش این اسکناس در معاملات دیروز ندارد.

قیمت طلا

قیمت طلا 18 عیار
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه پنجم آبان ۱۴۰۱ در نیمه نخست معاملات بازار یک میلیون و ۳۶۵ هزار تومان به ثبت رسید. به‌این ترتیب ارزش طلا ۱۸ عیار نسبت به خرید و فروش‌های عصر دیروز (چهارشنبه) چهار هزار تومان افزایش پیدا کرد. درمقایسه با روز سه‌شنبه میزان رشد قیمت طلا ۱۸ عیار به ۱۷ هزار تومان می‌رسد. چون همزمان با آخرین خرید و فروش‌های آن روز خرید طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۴۸ هزار تومان تمام می‌شد.

قیمت انواع سکه
قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه پنجم آبان همزمان با آغاز خرید و فروش‌های بازار ۶۲ هزار تومان افزایش پیدا کرد و این رقم برای سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۳ هزار تومان محسوب می‌شود. هر قطعه سکه امامی صبح امروز ۱۴ میلیون و ۹۸۷ هزار تومان ارزش داشت و دیروز طلا‌فروش‌ها این سکه را ۱۴ میلیون و ۹۲۵ هزار تومان می‌فروختند. قیمت سکه تمام بهار آزادی در این مدت از ۱۴ مییلون و ۱۴۶ هزار تومان به ۱۴ میلیون و ۱۵۹ هزار تومان ارتقا پیدا کرده است. اما قیمت سکه گرمی که صبح امروز روی پله سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ایستاد، درقیاس با دیروز شش هزار تومان کاهش پیدا کرد.

منبع: فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx