قیمت دلار، طلا و سکه

قیمت دلار، یورو، طلا و سکه امروز چهارشنبه، 4 آبان 1401

به گزارش آی‌زندگی؛ قیمت دلار امروز چهارشنبه چهارم آبان در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۹۴۵ تومان اعلام شد. درحالی که نرخ فروش دلار در صرافی ملی نسبت به دیروز تغییری نداشت، ارزش هر یورو با افزایش ۱۰ تومانی به ۲۸ هزار و ۹۵۵ تومان ارتقا پیدا کرد. در بازار طلا همزمان با اولین معاملات، ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۵۸ هزار تومان رسید و نسبت به عصر دیروز ۱۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد. سکه امامی هم با رشد قیمت ۲۰ هزار تومانی، ۱۴ میلیون و ۹۴۴ هزار تومان فروخته شد.

قیمت ارز در صرافی ملی
قیمت دلار امروز چهارشنبه چهارم آبان در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۹۴۵ تومان است. صرافی ملی دلار را بدون تغییر نرخ نسبت به دیروز عرضه کرده، اما قیمت فروش یورو با رشد ناچیز ۱۰ تومانی به ۲۸ هزار و ۹۵۵ تومان افزایش پیدا کرد.

قیمت طلا ۱۸ عیار
قیمت هر کرم طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه چهارم آبان کار خود را در نخستین معاملات بازار از پله یک میلیون و ۳۵۸ هزار تومان آغاز کرد. عصر دیروز ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۴۸ هزار تومان به ثبت رسید و حالا شاهد رشد ۱۰ هزار تومانی قیمت طلا در هر گرم هستیم.

قیمت انواع سکه
قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه چهارم آبان در نیمه اول معاملات بازار به ۱۴ میلیون و ۹۴۴ هزار تومان رسید. طلا‌فروش‌ها هر قطعه سکه امامی را عصر دیروز ۱۴ میلیون و ۹۲۴ هزار تومان می‌فروختند. به این ترتیب صبح امروز قیمت سکه امامی ۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد و این رقم برای سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به ۵۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز به ۱۴ میلیون و ۱۴۶ هزار تومان ارتقا پیدا کرد، اما نرخ فروش سکه گرمی با افت پنج هزار تومانی روی پله سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ایستاد.

منبع: فرارو

0 0 رای ها
امتیاز به مطلب
دنبال کردن نظرات
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پربیننده امروز
آخرین مطالب
0
خوش‌حال می‌شیم نظرتون رو درباره این مطلب بدونیمx